Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient wystawia negatywa po prawie 2 miesiącach ,gdy dzwonie dlaczego to towar nie spełnił oczekiwań ale wcześniej zero kontaktu że coś nie tak da sie to jakoś odkręcić? Tłumaczy że przyszło mu z allegro wystaw opinie to wystawiła negatyw
@konto zamknięte Ja myślę że to jest- Sam Wiesz Kto, połączony z wszędobylskim Okiem Saurona. Uważaj, bo wypuści na ciebie Orka i się w polu nie obrobisz.
@pulkownik66, UWOLNIĆ ORKA! 😮
mówiłem, że ksyz-tof dzisiaj szaleje? 😮
obstawiam ten urlop nołeła tak działa 😄
@konto zamknięte Z tą zabawą to przypomniała mi się super historia, jak miałem jeszcze kiedyś szefa. Dyskutowałem z nim i zadał mi pytanie. Wiesz co to jest dyskusja z szefem, to jak zabawa z lwem, przyjemność żadna- a ryzyko straszne. Moja riposta- jest ryzyko, jest zabawa.
@pulkownik66, @konto zamknięte
@uEdka A co to się stało, że nagle tyle wpunktów Ci przybyło? 🙂 Tak intensywnie pomagasz
łedka zawsze pomaga, chyba że niedomaga, ale to łedka a nie domagała 😄
@konto zamknięte, już z tamtego wątku zniknęła cała moja dyskusja z ksyzem, zaraz i to na górze zniknie 😁
@pulkownik66 A czułeś w tym "przesłania"? Tak to widzą władze. Ksyz-tof przecież cały czas tak pisze i myśli.
Co zrobić gdy klient bez większego powodu wystawia negatywa.
To dobry powód żeby się opić
Mnie zastanawia nasilające się zjawisko wyłudzania kasy/gratisów/zniżek przez grożenie i wystawianie negatywów.
Przykład 1: Klient zgłasza problem, dołączone baterie szybko się jego zdaniem rozładowały, jako rekompensatę proponuje obniżenie wartości o 70%, co *znacznie* przewyższa wartość kupna nowych baterii. Od uzyskania rekompensaty uzależnia wystawienie negatywa. Proponujemy obniżenie wartości towaru, ale nie aż taką - odmowa.
Przykład 2: Klientka kręci nosem na lekko wgnieciony kartonik w transporcie, standardowo przedmiot miał być prezentem i oczekuje zwrotu XX złotych z tego tytułu. Jedna sprawa - produkt był zapakowany w zwykły szary kartonik... Proponujemy zwrot w nieco mniejszej wysokości, ale zdecydowanie pokrywającej koszt opakowania "prezentowego". Odmowa. Co ciekawe w treści oferty nawet nie było mowy o kartonowym opakowaniu, bo zazwyczaj przedmiot był pakowany w folię. Czyli gdyby klientka dostała produkt z innej partii, to byłby opakowany wyłącznie "do transportu".
Inna rzecz, że sami sprzedający PSUJĄ klientów - i spotkałam się z tym osobiście. Przyznaję, że raz błędnie wystawiłam negatyw, biję się w pierś. Sprzedającemu po paru tygodniach poleciały statystyki sprzedaży i skontaktował się ze mną, by wyjaśnić sytuację. Jako że to był mój błąd, a czas na usunięcie opinii minął, to napisałam przez kontakt do Allegro i opinia została usunięta ręcznie przez pracownika serwisu - w tzw. międzyczasie zanim negatyw zniknął otrzymałam powiadomienie, że sprzedający zwrócił mi CAŁĄ kwotę za zamówienie. Absurd, nie dość, że zwrócili mi 100% wartości zamówienia, to jeszcze zrobili to niejako w ciemno i bez pewności, że opinia zostanie usunięta.
Z drugiej strony ostatnio musiałam wystawić zasłużonego negatywa, to po kilku dniach zadzwonił do mnie pan szczebioczący "Czy udało się odebrać paczuszkę z kucheneczką? Ojej, a może jakoś zadziałamy, by cofnąć ten negatywik?" No kurde teraz to tym bardziej nie 😕
na allegro dochodzi do absurdów , klient który kupił i anulował transakcje wystawia NEGATYWA . Czy to nie jest chore . Sprzedawcy nie mogą nawet ostrzec przed takimi klientami innych sprzedawców . Kupujący traktowani są jak święte krowy przez allegro .
kolejny absurd . Klient kupuje towar odsyła niekompletne i dziwi się ,że sprzedawca potrąca mu z kwoty zwrotu za brakujący element . Oczywiście wystawia NEGATYWA i co robi z tym allegro ? Oczywiście NIC