anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić jak kurier zniszczył paczkę w transporcie

TwojNowySklep
#7 Wielbiciel

1000014045.jpg

1000014044.jpg

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@TwojNowySklep  złożyć reklamację u przewożnika

oznacz moderatorów

TwojNowySklep
#7 Wielbiciel

A czy ma to zrobić również klientka która zamówiła produkt 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@TwojNowySklep  klientka powinna spisać protokół szkody , ale to zależy od przewoźnika, bo każdy ma inne zasady

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@TwojNowySklep jesteś przedsiębiorcą więc odpowiadasz za towar do chwili dostarczenia , lepiej zrób to Ty , poproś klientkę o fotki zniszczeń  ,wykonaj EPS i reklamacja 

oznacz moderatorów

TwojNowySklep
#7 Wielbiciel

Dziękuję za podpowiedz

oznacz moderatorów

pecela
#19 Nestor ⭐

@TwojNowySklep

Dużo zależy od tego czy paczka miała widoczne z zewnątrz ślady uszkodzenia. Jeżeli tak, to należało spisać protokół szkody lub przynajmniej zgłosić uwagę na protokole doręczeń. Odbiór przesyłki z widocznymi śladami uszkodzenia bez zastrzeżeń, jest tożsamy ze zrzeczeniem się wszelkich roszczeń od przewoźnika (jest to nieodwoływalne).

Czyli najpierw protokół szkody, a potem kwitujemy odbiór przesyłki (obowiązek pokwitowania odbioru przesyłki kurierskiej, jest obowiązkiem ustawowym).

W przypadku odbioru z automatu, należy zgłosić problem od razu przy maszynie.

Natomiast jeżeli uszkodzenia nie było widać z zewnątrz, to jest 7 dni na zgłoszenie reklamacji. Oczywiście w tym samym czasie należy spisać protokół szkody. Ważne, terminy na spisanie protokołu szkody i na zgłoszenie reklamacji biegnę równocześnie. 

oznacz moderatorów