Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@TwojNowySklep złożyć reklamację u przewożnika
A czy ma to zrobić również klientka która zamówiła produkt
@TwojNowySklep klientka powinna spisać protokół szkody , ale to zależy od przewoźnika, bo każdy ma inne zasady
@TwojNowySklep jesteś przedsiębiorcą więc odpowiadasz za towar do chwili dostarczenia , lepiej zrób to Ty , poproś klientkę o fotki zniszczeń ,wykonaj EPS i reklamacja
Dziękuję za podpowiedz
Dużo zależy od tego czy paczka miała widoczne z zewnątrz ślady uszkodzenia. Jeżeli tak, to należało spisać protokół szkody lub przynajmniej zgłosić uwagę na protokole doręczeń. Odbiór przesyłki z widocznymi śladami uszkodzenia bez zastrzeżeń, jest tożsamy ze zrzeczeniem się wszelkich roszczeń od przewoźnika (jest to nieodwoływalne).
Czyli najpierw protokół szkody, a potem kwitujemy odbiór przesyłki (obowiązek pokwitowania odbioru przesyłki kurierskiej, jest obowiązkiem ustawowym).
W przypadku odbioru z automatu, należy zgłosić problem od razu przy maszynie.
Natomiast jeżeli uszkodzenia nie było widać z zewnątrz, to jest 7 dni na zgłoszenie reklamacji. Oczywiście w tym samym czasie należy spisać protokół szkody. Ważne, terminy na spisanie protokołu szkody i na zgłoszenie reklamacji biegnę równocześnie.