Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient 12.12 otrzymał przesyłkę a dziś tj 21.12 założył mi dyskusję, że otrzymał uszkodzony produkt. Każdy produkt jest sprawdzany przed wysłaniem i zabezpieczony. Napisał że nie ma śladów uszkodzenia kartonu. Niestety nie mam monitoringu.
Ustosunkować się do tego.
Właśnie tego potrzebowałam, świetnia rada. Dzięki.
Prawo pocztowe jeśli kupujacy nie wniesie w terminie 7 dni zastrzeżeń do odbioru paczki od chwili jej odbioru oznacza że towar dostarczono nieszkodzony tzn nie uległ zniszczeniu w transporcie. Nie interesuje cięco kupujacy robił z paczką w domu.
Nie ma obowiązku składana takiego protokołu ale z pewnością jest pomocny ale Napisał że nie ma śladów uszkodzenia kartonu więc z pewnością odrzucą rekalamcję.
Reklamacja po tylu dniach u przewoźnika odpada, tak myślę, tym bardziej, że nie ma śladów uszkodzenia. To już nie o to chodzi. Najbardziej mnie wkurza, że tak naprawdę to jesteśmy (Sprzedawcy) na straconej pozycji. Cokolwiek napiszę w dyskusji to co zmieni? Klient nie zakończy dyskusji jako rozwiązanej, napisze negatyw a ja nie mogę nic zrobić. Przedmiot był na 100% sprawdzony, włożony w mocne pudełko producenta i w dodatkowe pudełko ode mnie. Nie był ze szkła, tylko z żywicy epoksydowej.
Pamiętaj to jest allegro, czyli my sprzedający mamy odpowiadać za wszystko i tylko zwracać kupującym pieniądze (które często im się nie należą) jak nie to dostajemy negatywa , allegro obniża nam punkty i informuje ze nie ingeruje w oceny kupujących
sprzedajacy = BRAK JAKICHKOLWIEK PRAW
kupujacy = PAN I WŁADCA
tylko monitoring przy pakowaniu by to uratował
Nie wszystko, ale kupujący jest także na straconej pozycji bezpośrednio ze sprzedającym, odrzuca reklamację i ma zrobić?