anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

co zrobić jak po tygodniu klient założył dyskusje że otrzymał uszkodzony produkt

queencobra
#7 Wielbiciel#

Klient 12.12 otrzymał przesyłkę a dziś tj 21.12 założył mi dyskusję, że otrzymał uszkodzony produkt. Każdy produkt jest sprawdzany przed wysłaniem i zabezpieczony. Napisał że nie ma śladów uszkodzenia kartonu. Niestety nie mam monitoringu.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

Ustosunkować się do tego.

oznacz moderatorów

queencobra
#7 Wielbiciel#

Właśnie tego potrzebowałam, świetnia rada. Dzięki.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Prawo pocztowe jeśli kupujacy nie wniesie w terminie 7 dni zastrzeżeń do odbioru paczki od chwili jej odbioru oznacza że towar dostarczono nieszkodzony tzn nie uległ zniszczeniu w transporcie.  Nie interesuje cięco kupujacy robił z paczką w domu.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie ma obowiązku składana takiego protokołu ale z pewnością jest pomocny ale Napisał że nie ma śladów uszkodzenia kartonu więc z pewnością odrzucą rekalamcję.

oznacz moderatorów

queencobra
#7 Wielbiciel#

Reklamacja po tylu dniach u przewoźnika odpada, tak myślę, tym bardziej, że nie ma śladów uszkodzenia. To już nie o to chodzi. Najbardziej mnie wkurza, że tak naprawdę to jesteśmy (Sprzedawcy) na straconej pozycji. Cokolwiek napiszę w dyskusji to co zmieni? Klient nie zakończy dyskusji jako rozwiązanej, napisze negatyw a ja nie mogę nic zrobić. Przedmiot był na 100% sprawdzony, włożony w mocne pudełko producenta i w dodatkowe pudełko ode mnie. Nie był ze szkła, tylko z żywicy epoksydowej. 

oznacz moderatorów

wrakowisko_pl
#8 Zapaleniec#

Pamiętaj to jest  allegro, czyli my sprzedający mamy odpowiadać za wszystko i tylko zwracać kupującym pieniądze (które często im się nie należą) jak nie to dostajemy negatywa , allegro obniża nam punkty i informuje ze nie ingeruje w oceny kupujących

sprzedajacy  = BRAK JAKICHKOLWIEK PRAW

kupujacy = PAN I WŁADCA

oznacz moderatorów

queencobra
#7 Wielbiciel#

tylko monitoring przy pakowaniu by to uratował 

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Nie wszystko, ale kupujący jest także na straconej pozycji bezpośrednio ze sprzedającym, odrzuca reklamację i ma zrobić?

oznacz moderatorów