anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić jeśli kupujący zgłosił, że otrzymał uszkodzony towar?

raynex2022
#8 Zapaleniec#

Witam , kupujący dostał uszkodzony towar , a mianowicie rower elektryczny , który był sprawdzony przed wysyłką , wszystko było w porządku , jeździł.  Powód uszkodzenia  bateria , która znajduje się w środku , rower nie  reaguje itd. Mam zdjęcia roweru sprawnego, nawet osoby poruszającej się na nim , lecz nie z dniem sprzedaży. Oczywiście klient nie ma protokołu spisanego przy  kurierze.  Moje pytanie brzmi co robić w takiej sytuacji, proszę o podpowiedź , jestem początkującym sprzedawcą. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@raynex2022 kupujący zgłosił reklamację i musisz ją rozpatrzyć - uznać lub odrzucić. Przy pierwszej reklamacji możesz zaproponować wymianę lub naprawę otrzymanego towaru. W takiej sytuacji najlepiej, aby kupujący odesłał do Ciebie reklamowany towar, wówczas będziesz mógł sprawdzić co się stało i podjąć odpowiednią decyzję reklamacyjną. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To co musisz, kupujący składa reklamację a Ty musisz ja w regulaminowym czasie rozpatrzyć, możesz żądać odesłania w celu rozpatrzenia i jak nie odeśle >reklamacje z tego powodu odrzucić, możesz zaproponować np: rekompensatę>zwrot części kasy itd. Pamiętaj że musisz ją rozpatrzyć.

oznacz moderatorów