Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , kupujący dostał uszkodzony towar , a mianowicie rower elektryczny , który był sprawdzony przed wysyłką , wszystko było w porządku , jeździł. Powód uszkodzenia bateria , która znajduje się w środku , rower nie reaguje itd. Mam zdjęcia roweru sprawnego, nawet osoby poruszającej się na nim , lecz nie z dniem sprzedaży. Oczywiście klient nie ma protokołu spisanego przy kurierze. Moje pytanie brzmi co robić w takiej sytuacji, proszę o podpowiedź , jestem początkującym sprzedawcą.
@raynex2022 kupujący zgłosił reklamację i musisz ją rozpatrzyć - uznać lub odrzucić. Przy pierwszej reklamacji możesz zaproponować wymianę lub naprawę otrzymanego towaru. W takiej sytuacji najlepiej, aby kupujący odesłał do Ciebie reklamowany towar, wówczas będziesz mógł sprawdzić co się stało i podjąć odpowiednią decyzję reklamacyjną.
To co musisz, kupujący składa reklamację a Ty musisz ja w regulaminowym czasie rozpatrzyć, możesz żądać odesłania w celu rozpatrzenia i jak nie odeśle >reklamacje z tego powodu odrzucić, możesz zaproponować np: rekompensatę>zwrot części kasy itd. Pamiętaj że musisz ją rozpatrzyć.