anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy jako osoba prywatna muszę przyjąć zwrot jeśli kupujący otworzył produkt?

KarolTriver
#7 Wielbiciel#

Czy jeżeli sprzedaje nowy zafoliowany produkt z sklepu stacjonarnego, a kupujący otworzy produkt z folii oraz opakowania to czy nadal może zwrócić przedmiot czy mogę odmówić mu zwrotu? JAKO OSOBA PRYWATNA NIE JAKO FIRMA

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

@KarolTriver Jako osoba prywatna w ogóle nie musisz przyjmować zwrotów, chyba że w swojej ofercie udostępniłeś zwrot w zakładce Zwroty. Wtedy musisz przyjąć. 

Jako osoba prywatna masz jednak obowiązek zawsze przyjmować zwroty w ramach reklamacji z powodu wad towaru lub niezgodności z opisem. 

oznacz moderatorów

KarolTriver
#7 Wielbiciel#

Czy jeżeli sprzedaje nowy zafoliowany produkt z sklepu stacjonarnego, a kupujący otworzy produkt z folii oraz opakowania to czy nadal może zwrócić przedmiot czy mogę odmówić mu zwrotu?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@KarolTriver Może zwrócić, ma prawo zapoznać się z towarem, czyli otworzyć pudełko. Nie możesz odmówić prawa do zwrotu.

Wyjątkiem są nagrania dźwiękowe i programy komputerowe na zafoliowanych nośnikach, których nie można zwracać po otwarciu. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ma prawo otworzyć i sprawdzić, jeżeli pomniejszy lub zniszczy towar ty możesz potrącić ale zwrot musisz przyjąć, ale są grupy towarów których nie można zwracać. Poczytaj: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/najwazniejsze-informacje-o-zwrot...

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@LEW433 

jeżeli pomniejszy lub zniszczy towar

Jak się pomniejsza towary? Pytam serio, bo nie wiem. 

oznacz moderatorów