Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jeżeli sprzedaje nowy zafoliowany produkt z sklepu stacjonarnego, a kupujący otworzy produkt z folii oraz opakowania to czy nadal może zwrócić przedmiot czy mogę odmówić mu zwrotu? JAKO OSOBA PRYWATNA NIE JAKO FIRMA
@KarolTriver Jako osoba prywatna w ogóle nie musisz przyjmować zwrotów, chyba że w swojej ofercie udostępniłeś zwrot w zakładce Zwroty. Wtedy musisz przyjąć.
Jako osoba prywatna masz jednak obowiązek zawsze przyjmować zwroty w ramach reklamacji z powodu wad towaru lub niezgodności z opisem.
Czy jeżeli sprzedaje nowy zafoliowany produkt z sklepu stacjonarnego, a kupujący otworzy produkt z folii oraz opakowania to czy nadal może zwrócić przedmiot czy mogę odmówić mu zwrotu?
@KarolTriver Może zwrócić, ma prawo zapoznać się z towarem, czyli otworzyć pudełko. Nie możesz odmówić prawa do zwrotu.
Wyjątkiem są nagrania dźwiękowe i programy komputerowe na zafoliowanych nośnikach, których nie można zwracać po otwarciu.
Ma prawo otworzyć i sprawdzić, jeżeli pomniejszy lub zniszczy towar ty możesz potrącić ale zwrot musisz przyjąć, ale są grupy towarów których nie można zwracać. Poczytaj: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/najwazniejsze-informacje-o-zwrot...