Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
klijent napisał„Dzień dobry, niecały rok temu kupowałem u Państwa skrzynię biegów do Skody. Mimo prawidłowej eksploatacji po niecałym roku (10 miesięcy) pojawiła się usterka w postaci (najpewniej, tak określa to wstępnie mechanik) awarii łożyska. Czy w ramach rękojmi mogę liczyć na ewentualną naprawdę elementu z Państwa strony, wymiany na inny lub zwrotu środków? Oczywiście, chciałbym prosić o pozwolenie związane z otwarciem skrzyni przez mechanika, aby potwierdzić usterkę - w przypadku innej awarii (co jest jasne) nie obowiązuje rękojmia roczna na elementy używane. Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za pomoc. ”
@JUSTYNACICHALA sprzęt używany , łożysko mogło ulec awarii w toku normalnego użytkowania . Jaki przebieg miała skrzynia ?
około 100tys
@JUSTYNACICHALA to trochę mało jak na awarię łożyska , osobiście podejrzewam niedobory oleju w skrzyni , albo drifty .
@JUSTYNACICHALA gwarancja jest dobrowolna ale reklamacja z tytułu rękojmi rok na używane produkty jak najbardziej tu kupujący ma rację, więc albo poproś o odesłanie skrzyni i sprawdzenie co było powodem albo zgódź się na uczestniczenie w naprawie u mechanika ( to będzie chyba tańsze ) ale decyzja należy do Ciebie 🙂