anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy ktoś czyta dyskusje?? Dlaczego obniża się jakość sprzedaży?

bmwpartspl
#7 Wielbiciel#

Witam. Dlaczego allegro obniża jakość sprzedaży z powodu nie rozwiązanej dyskusji ze sprzedającym który po prostu nie ma ochoty jej zakończyć ?? Zgłosił reklamacje towaru (jakąś ryske sobie znalazł w 15letnim przedmiocie), zarządał zwrotu połowy wartości (towar dla nas wciąż pełno wartościowy). Nie zgodziliśmy się na jego propozycję, kilka razy zaproponowaliśmy odesłanie/zwrot towaru i zwrot pełnej kwoty, on nie ma zamiaru tego zrobic. Dyskusja trwa, chociaż merytorycznie jest już wyczerpana. Temat wałkuje się już że dwa miesiace. Czy to oznacza że mamy przed nim klęknąć i uznać mu rację której nie ma i może jeszcze zapłacić zadość uczynienie? Ktoś czyta wogole te dyskusje, czy to też już obsługuje jakiś boot ?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bmwpartspl rozumiem, że chodzi o dyskusję do zamówienia nr 7119e7a0-7ba8-11ef-99fc-d3c5743b61d5? Działam w tej sprawie, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@bmwpartspl przykro mi, ale nie zakończymy tej dyskusji. Kupujący nie otrzymał decyzji, powinna być jednoznaczna - odrzucenie lub uznanie reklamacji. Tu tego zabrakło, więc decyzję o zakończeniu dyskusji pozostawiamy kupującemu. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

bmwpartspl
#7 Wielbiciel#

Rozumiem, że kilkukrotna prośba o odesłanie towaru i zwrocie całej kwoty, nie jest jednoznaczna z uznaniem reklamacji?? Klient ewidentnie próbuje nas zrobić, groszowe sprawy, ale dla zasady mu nie popuszczę. Jeżeli faktycznie by mu towar nie pasował to by go odesłał i dawno było by z głowy. Tylko dobrze wie, że jak otrzymamy przedmiot to mu reklamacji nie uznamy, bo na 99% nic tam nie ma. Ale w porządku niech sobie wisi jako nierozwiązana. Całe szczęście nie świadczy to o nas. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wszystko się zgadza  z jednym małym ale jak skalda rekalamację, a tu o tym piszesz to nie musi go odsyłać to Ty jako sprzedający masz obowiązek go odebrać a on ma obowiązek ci udostępnić odbiór.

oznacz moderatorów

bmwpartspl
#7 Wielbiciel#

Jest coś takiego jak zwrot - powod reklamacja, każdy umie to zrobić tylko nie ten ananasek. Co z tego, że wyśle specjalnie kuriera jak on i tak tej paczki nie przekaże. Ten człowiek chce kasy, a nie reklamować towar.

oznacz moderatorów