Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupujący opłacił zamówione towary, zamówił przez pomyłkę, nie mam opcji anulowania zamówienia i wpłaty. Co mogę zrobić? Czy kupujący ma możliwość samodzielnego anulowania tego zamówienia? Co z moją prowizja od sprzedaży?
kupujący niech anuluje zakup.
Dostaniesz zwrot prowizji z automatu.
https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-anulowac-zakup-rKDAEXOx8iX
@yourdream9 Zakup na Allegro, czy Allegro Lokalnie?
Na Allegro kupujący może 1. anulować zakup, 2. wypełnić formularz zwrotu, 3. wysłać rezygnację z zakupu mailem. O zwrot prowizji wystąp tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...
Na Allegro Lokalnie nie ma opcji anulowania, kupujący może Ci jedynie wysłać rezygnację mailem.
O zwrot prowizji poproś tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz jego pisemną rezygnację.