Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, kupujący zwrócił przesyłkę nie zaznaczając na allegro zwrotu. Nie uprzedził również o zwrocie w inny sposób. Czy mogę mu zwrócić kwotę bez oznaczonego zamówienia jako anulowane, czy kupujący musi zgłosić zwrot? Mam jeszcze jedno pytanie. Kupując kupił produkt ze smartem przez dpd. Domyślam się, że sam z góry zapłacił za wysyłkę, choć zwracając ze smartem mógł tego uniknąć . Czy zwracają kwotę muszę oddać również najniższą kwotę wysyłki jaką oferuję? Dodam jeszcze, że kupujący nadał zwrot ostatniego możliwego dnia (14 dnia), czy nie będzie miał problemu z zaznaczeniem zamówienia jako zwrócone skoro minęło już 16 dni od zakupu (bo dzisiaj doszła paczka zwrotna)? Z góry dziękuje za odpowiedź
@e-niteczka zgodnie z prawem kupujący ma maksymalnie 14 dni (licząc od następnego dnia po otrzymaniu przesyłki) na poinformowanie o zwrocie. W przypadku opisanej sytuacji warto skontaktować się z kupującym w ramach wyjaśnienia sprawy. Sprzedający ma obowiązek zwrócić pieniądze za przedmiot i najtańszą dostępną w ofercie opcję przesyłki, jeśli zwrot został zrealizowany w Allegro Smart! w ramach wysyłki własnej.