anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy kupujacy dokonując zwrotu towaru, musi dołączyć druk Zwrotu ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Modosfera_
#7 Wielbiciel#

Witam.

Sprzedałam obuwie i nie zauważyłam wady. Kupująca wypełniła zwrot, wchodząc w ,,zwroty ,, pod zakupionym produktem. Czy to wystarczy do dołączenia w księgowości, czy powinna również dołączyć druk, pobrany w zakładce zwroty i wysłać w pdf lub w formie papierowej.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
kostas11
#21 Demiurg#

@Modosfera_ ja drukuję maila ze zwrotem + potwierdzenie zwrotu z Payu lub konta i wszystko gra 🙂 nie musi być w formie papierowej byle być to udowodnił że był zwrot 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

PRawo unijne i dyrektywy ue na podstawie których powstała nasza ustawa konsumencka mówi wyraźnie o jednoznaczności oświadczenia woli i podaje przykłady, że wprzypadku telefonicznego odstąpienia od umowy na Kupującym leży udowodnienie tego faktu

wg allegro napisanie poinformowanie Sprzedawcy o zwrocie towaru w ich systemie jest odstąpieniem od umowy co w interpretacji urzędu skarbowego może okazać się nieskuteczne

bo zwrot może być reklamacją, oddaniem towaru na recycling, cele charytatywne i itp a nie odstąpieniem od umowy

 

pisałem o tym w innych postach

generalnie polecam dopytywać mailowo zwracających czym jest ich zwrot

i robić jak @kostas11 napisał

oznacz moderatorów