Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Sprzedałam obuwie i nie zauważyłam wady. Kupująca wypełniła zwrot, wchodząc w ,,zwroty ,, pod zakupionym produktem. Czy to wystarczy do dołączenia w księgowości, czy powinna również dołączyć druk, pobrany w zakładce zwroty i wysłać w pdf lub w formie papierowej.
Pozdrawiam
@Modosfera_ ja drukuję maila ze zwrotem + potwierdzenie zwrotu z Payu lub konta i wszystko gra 🙂 nie musi być w formie papierowej byle być to udowodnił że był zwrot 🙂
PRawo unijne i dyrektywy ue na podstawie których powstała nasza ustawa konsumencka mówi wyraźnie o jednoznaczności oświadczenia woli i podaje przykłady, że wprzypadku telefonicznego odstąpienia od umowy na Kupującym leży udowodnienie tego faktu
wg allegro napisanie poinformowanie Sprzedawcy o zwrocie towaru w ich systemie jest odstąpieniem od umowy co w interpretacji urzędu skarbowego może okazać się nieskuteczne
bo zwrot może być reklamacją, oddaniem towaru na recycling, cele charytatywne i itp a nie odstąpieniem od umowy
pisałem o tym w innych postach
generalnie polecam dopytywać mailowo zwracających czym jest ich zwrot
i robić jak @kostas11 napisał