Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, sprzedałem przedmiot, prowizja ponad 100 zł. Po sprzedaży aktywowałem 9 dniowy okres darmowej sprzedaży, czy można to podpiąć sprzedaż po fakcie, aby była darmowa?
@funkylife Niestety nie.... Oczywiście możesz próbować - napisz przez "kontakt" - ale sądzę, że wątpię
@funkylife Można w takiej sytuacji poprosić o zwrot naliczonej opłaty w ramach dobrej współpracy w przyszłości; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10&subjectId=b041ba5e-6...
@xyz96 w ramach dobrej współpracy w przyszłości you made my day 🙂 🙂
@pinsplash Ale dobry "pomysł" na przyszłość-poprosić.
@pinsplash Z jakiego powodu cześć swojej odpowiedzi przekazałeś w języku obcym? Napisz to jeszcze raz po polsku.
@xyz96 bo nie ma dobrego polskiego odpowiednika ... ( wg google : sprawiłeś że mój dzień..)😇
No.... czyli o co Ci chodzi? Napisz to po polsku.
You made my day w tłumaczeniu na polski to coś w tylu „ ten dzień jest lepszy dzięki Tobie”
@funkylife Można tez użyć rzeźnickiego tłumaczenia w stylu "zrobiłeś mi/mój dzień"😏
PS Co do pytania zawartego w pierwszym poście - może jeszcze frytki do tego?😁
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄