Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam mały problem z kuponami. Ustawiłam kupony na dywany od zakupów powyżej 100 zł, później stwierdziliśmy, że chcemy te kupony -10 zł zrobić od zakupów powyżej 70 zł w ramach czasu przedświątecznego. Nie miałam możliwości edytowania poprzedniej kampanii kuponowych, żeby zmniejszyć limit dlatego utworzyłam nowy. Niestety ten nowy nie działa i odlicza się kupon tylko od zakupów powyżej. Załączam zdjęcie, żeby zobrazować sytuację. Proszę o pomoc.
@MegaMerchant przykro mi, ale nie ma możliwości edytowania lub ręcznej zmiany zasad promocji kuponowej, gdy jest już aktywna.
Kupony przy minimalnej wartości 100 zł są dodane do kategorii: Pufy oraz Dywany, a kupony przy minimalnej wartości 70 zł są dodane do kategorii Dywany. Kupujący przy jednej transakcji może wykorzystać tylko jeden kupon, dlatego wygląda to tak jakby ta druga kampania nie działała, ale sprawdziłam, że jest aktywna, tylko została uruchomiona później.
Niestety jednej z naszych klientek ten kupon się nie odlicza od kwoty. Rozumiem że musi zakończyć się pierwsza kampania kuponowa żeby zadziałała druga - jeśli kupony są na taką samą kategorię. Dziękuję za informację.
A jest możliwość wygenerowania kodu rabatowego dla jednego klienta?
@MegaMerchant przykro mi, ale nie ma takiej możliwości. Podaj proszę numer zamówienia, w którym kupon się nie naliczył.
Pani niestety anulowala zamówienie całkowicie zakupiła ten droższy wtedy kupon się naliczył. Numer nienaliczonego zamówienia to 0d453881-75a4-11ed-806f-fda854279e39. Czy byłaby Pani w stanie ręcznie naliczyć kupon jeśli klientka by zrobiła zamówienie jeszcze raz ?
@MegaMerchant nie mam możliwości ręcznego przyznania kuponu, natomiast wyjaśnię, że przy tym zamówieniu kupon się nie naliczył, ponieważ do sprzedaży doszło 6 grudnia 2022, a kampania kuponowa (ta od 70 zł) została utworzona 8.12.2022r.
Rozumıem dziękuję.