Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry.
Mam delikatny problem, klientka zakupiła produkt płacąc od razu po czym anulowała zamówienie, pieniążki za ww towar zostały automatycznie przelane na konto firmowe i nie jestem w stanie aktualnie wykonać zwrotu automatycznego.
Czy mogę zwrócić klientce pieniążki w postaci tradycyjnego przelewu, czy w przypadku zwrotu pieniędzy w taki sposób mogę liczyć na zwrot prowizji? Mowa oczywiście o klasycznym Allegro.
Z góry dziękuje za odpowiedz.
@przytulnewnetrza Możesz. Tylko najpierw poproś kupującą o numer konta do zwrotu. Po wykonaniu zwrotu napisz do Allegro o zwrot prowizji i załącz plik pdf. z potwierdzeniem przelewu.
@przytulnewnetrza możesz ,ale wniosek o zwrot prowizji zostanie odrzucony , natomiast w odwołaniu załączysz potwierdzenie zwrotu środków i będzie OK> .