Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy muszę mieć zweryfikowane konto by korzystać z nowego narzędzia wysyłam z Allegro
Przez te zmiany nie mogę nadać przesyłki, Skoro jest czas na weryfikację konta, dlaczego nie ma tego czasu również w narzędziu Wysyłam z Allegro.
Powiem panu, jak pan zaktywował tą usługę Shop To User: "Sprzedaż w Allegro". I ile pan im zapłacił za tą usługę w Allegro. Aby Pan sprzedawał w Allegro, a pana 📦. Z tego Allegro, nie wiem co się stało z tą 📦 od Pana. Niech pan się skontaktuje z kurierem, Pana tej 📦. Z Allegro.
@ulaabc Musisz mieć zweryfikowane konto firmowe (z narzędzia Wysyłam z Allegro nie mogą korzystać użytkownicy na kontach zwykłych).
Chcę Ci pomóc, ale mam za mało informacji w tym temacie. Jaki komunikat się pojawia? W którym momencie pojawia się problem? Którą paczkę próbujesz nadać?
Wyświetla mi się błąd połączenia z Api przewoźnika.
Mam konto firmowe. od jakiegoś czasu mam komunikat o ponownej weryfikacji konta
@ulaabc Komunikat o ponownej weryfikacji dotyczy konta firmowego czy konta do wypłat? Generalnie raczej nie ma to związku z pojawiającym się komunikatem w Wysyłam z Allegro.
Komunikat "Nie można zamówić wybranej paczki:Wystąpił błąd komunikacji z API przewoźnika" może oznaczać kilka problemów, a jednym z najbardziej powszechnych jest nieuregulowana płatność w u Przewoźnika lub brak odpowiedniej umowy. W pierwszej kolejności sprawdź proszę te tropy 🙂
Jeśli chcesz dokładniejszych informacji, to potrzebowałabym numeru zamówienia, którego dotyczy problem.
Jest to przesyłka One punkt ,one kurier
Nr zamówienia dla tej przesyłki 7d88c4b0-53d8-11ed-885a-b11d510115fa
@ulaabc Dziękuję za numer zamówienia, już wyjaśniam, co się dzieje. W Twoim mieście usługa One Kurier jest niedostępna, spójrz:
Dostępność usługi Allegro One Kurier sprawdzisz na tej stronie: https://allegro.pl/kampania/one/kurier
Nie powinnaś udostępniać takiej opcji w swoim cenniku dostaw (lub przed jej włączeniem należało sprawdzić, czy usługa jest dostępna w Twoim mieście).
W takim wypadku mogę Ci zaproponować dwa rozwiązania: możesz poprosić Kupującego o anulowanie zamówienia i dokonanie nowego z wybraniem innej wysyłki lub wysyłka na własną rękę po ustaleniu kosztów z Kupującym.
Bardzo ważne jest to, żebyś usunęła tę metodę dostawy ze swojego cennika, bo obecnie nie będziesz w stanie nadać takich paczek. Pozostaw tylko One Boxa i One Punkt jako osobne pozycje zamiast pakietu z One Kurierem.
Możesz ewentualnie napisać wiadomość mejlową na onehandlowy@allegro.pl. Tam zweryfikujemy, czy możemy na Twój adres udostępnić podjazdy One Kurierów.
Zastanawia mnie, dlaczego nie ma w moim mieście tej usługi ,wcześniej była dostępna.
Poza tym powinno być jakieś narzędzie, które pozwala sprzedawcom odróżnić opcje dostawy do której niezbędne są umowy od tych opcji do których umowy są zbędne, żeby nie było takich sytuacji jak ta.
@ulaabc Spójrz na zrzuty ekranu, które zamieściłam powyżej. Usługi Allegro One (Punkt, Box) i Allegro One (Punkt, Box, Kurier) to dwie różne metody dostawy. Usługa z One Kurierem jest dostępna wyłącznie w wybranych miastach.