anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy muszę oddać koszt wysyłki towaru, gdy klient zgłosił zwrot?

MAMY ROZWIĄZANIE!
ArantesArt2
#7 Wielbiciel#

Jestem przedsiębiorcą. Klient kupił towar bez smarta więc zapłacił 10,95 zł. Teraz zgłosił zwrot towaru - bez podania przyczyny. Koszt zwrotu ma darmowy (opcja na allegro) więc tutaj sprawa jasna. Ale czy ja mam zwrócić teraz płatność za przesyłkę do niego ?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
Client:44052296
#21 Demiurg#

@ArantesArt2 najtańszą opcje dostawy w danej ofercie lub tyle ile zapłacił klient.

oznacz moderatorów
Sklep_do_Rzeczy
#2 Obserwator#

Zwracasz najniższy koszt wysyłki jaki posiadasz w ofercie , odbiór osobisty się nie liczy. Dla przykładu u mnie najniższy koszt to 9,99 zł i taka kwotę zwracam. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@ArantesArt2 Zwrot jest po stronie kupującego- to jasne, Ty zwracasz cenę zakupu + najtańszą dostawę w tej ofercie, Smart się nie liczy.

oznacz moderatorów