Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Skontaktował się ze mną kupujący po dwóch dniach od zakupu i chce anulować swój zakup , ale nie wie jak to zrobić. Nadmieniam, że dokonał On zakupu wybiarając opcję płatności za pobraniem. Prosi mnie abym anulował zakup jako sprzedający. Niestety u mnie też nie znalazłem takiej opcji przy tym zamówieniu. Zmieniłem tylko status przesyłki na anulowane i zwróciłem się do allegro o zwrot prowizji, lecz nie wiem czy to wystarczy aby anulować to zamówienie. Proszę o info.
Moze wystarczy ale odzyskanie prowizji może się nie udać, mogą poprosić o dowód rezygnacji z zakupu. Kupujący może zrezygnować z zakupu ale na zwykłym a na AL nie, niech na czacie napiszę Ci że rezygnuje.
Dziękuję, jest to zwykłe allegro.
@SlawomirLesiak Zmień status zamówienia na "Nowe", wtedy kupujący będzie miał możliwość anulowania zakupu.Przy każdej innej opcji będzie miał tylko możliwość zaznaczenia zwrotu.