Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie,
Mam krótkie pytanie. Klientka zamówiła 3 produkty, aby je przymierzyć w domu. Zapłaciła za przesyłkę. Wybrała 1 produkt, a resztę zwróciła do sprzedającego. Czy w tej sytuacji sprzedający ma obowiązek zwrócić klientowi kwotę za przesyłkę?
Z góry dziękuję za pomoc.
Witam, nie. Zwraca się tylko koszt jednego produktu. Gdyby zwróciła wszystko to trzeba oddac koszt przesyłki.
Dziękuję, tak też myślałam.
Jeżeli kupujący miał Smarta i darmową dostawę więc co chcesz mu zwracać?Zakup 1 produktu 29,90 nie kwalifikował do smarta - czyli kupując 1 produkt klientka powinna zapłacić 29,90 + koszt przesyłki. Klientka zakupiła powiedzmy 3 produkty, co spowodowało, że cena zakupu przewyższyła kwotę 40 zł wymaganą do smarta, dzięki czemu nie zapłaciła za przesyłkę
@janeana Jeśli całość nie została zwrócona, nie oddajesz kosztów wysyłki.
Dziękuję, teraz mam jasność.
@janeana Troszkę to skomplikowane , ale powinno być następująco . Jeśli dla zakupu jednej sztuki w chwili zakupu klientka miala możliwość wyboru tańszej przesyłki , a zakup trzech spowodował wzrost tego kosztu to masz obowiązek zwrócić różnicę pomiędzy najtańszą przesyłką jaką masz w ofercie , a tą , którą klientka wybrała z racji zakupu 3 sztuk .
Jeśli dla zakupu jednej i trzech sztuk masz ten sam koszt wysyłki wówczas nie ciąży na Tobie ten obowiązek .
Zakup 1 produktu 29,90 nie kwalifikował do smarta - czyli kupując 1 produkt klientka powinna zapłacić 29,90 + koszt przesyłki. Klientka zakupiła powiedzmy 3 produkty, co spowodowało, że cena zakupu przewyższyła kwotę 40 zł wymaganą do smarta, dzięki czemu nie zapłaciła za przesyłkę. Następnie oddała wszystkie produkty (każdy z osobna kosztował więcej niż 29,90) i zostawiła sobie najtańszy. Czy to nie jest sposób na to, żeby ominąć płacenie za przesyłkę?
@janeana sama napisałaś cyt,,Klientka zamówiła 3 produkty, aby je przymierzyć w domu ,,
Czego dotyczy otwarty przez Ciebie wątek ?
Dziękuję, problem już został rozwiązany. Jeśli klient nie zwraca wszystkiego - nie oddaję kosztów wysyłki.
Chodzi mi jednak o coś innego. Mianowicie ..klient zamawia za 200 zł (nie płaci za przesyłkę, bo smart), a potem zwraca towar za 170 zł - wtedy ma produkt za 30 zł z pominięciem kosztów wysyłki.
Jeżeli ma Smarta to zarówno dostawa jaki i zwrot ma darmowy, niezależnie od ilości zwrotu, czy cały czy część.😁 Ty w takim przypadku oddajesz tylko za towar.
LEW433 chodzi o cwane obejście wysyłki bo z założenia kupujący mógł to zaplanować całkiem ominąć koszt dostawy i pierwotnie chciał towar za 30 zł wiec jak podbił smarta do 200zł za wysyłkę płaci sprzedający wiec jest stratny a Allegro nie ma darmowych wysyłek dla kupujących składa się na niego dopłacając do tego co płaci za wysyłkę sprzedający. Co to Polak nie wymyśli;)sprzedajacy prawie nic nie zarobił allegro też ,zyskał tylko kupujący
sprzedający mógł ponieść stratę w tym momencie ,bo sprzedał tylko za 30 zł opłacając tą przesyłkę wraz z dopłata allegro ten koszt dostawy mógł być marża sprzedawcy
Na tym polega cały absurd przesyłek i zwrotów Allegro SMART.
Nie jest to zgodne z prawem, ale jest to zgodne z regulaminem Allegro.