Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam kupujący kupił kanapę samochodową po 11 dniach zwraca bez podania przyczyny oczywiście ma takie prawo, problem w tym, że przesyłka jest niestandardowa to koszt 70zł.
Jeśli klient się rozmyślił rozumie, odsyła na swój koszt, tylko dla czego mam ponosić koszt pierwotnej wysyłki niestandardowej- kanapa sprzedana za 60zł wysyłka 70zł?? dla czego mam być do tyłu z powodu że ktoś się rozmyślił.
Jest jakiś rozwiązanie tego?
@lopezikk Bo takie są przepisy, przeczytaj ustawę konsumencką.
Czyli jak ktoś sobie zamówi transport na cito specjalny za 1000 i odda towar to ja mam mu za transport oddać no takie prawo konsumenckie to może każdą firmę zniszczyć.
@lopezikk Możesz oddać koszt wysyłki najniższy, jaki masz w danej ofercie.
To jakiś rozsądny trop 🙂 ale w tym przypadku to była najtańsza opcja - nie standard
@lopezikk nie , nie ma rozwiązania.
Sprzedający zwraca koszt przedmiotu wraz z kosztem wysyłki. Kupujący pokrywa koszt odesłania przedmiotu do sprzedawcy. Takie są przepisy
@lopezikk Wystawiaj na innym portalu, z tzw. przedpłatą za wysyłkę. Niestety tu musisz zwrócić koszty.
To było przepłacone nie ma problemu problem jest w tym że jestem 70zł w plecy bo ktoś sobie wymyślił że rezygnuje.
Ciekawe jak materiał się kupuje się za pośrednictwem Allegro i przyjedzie mi skład pustaków i jednak zrezygnuje bo znajdę gdzieś taniej i zrobię zwrot to czy skład budowlany pokryje kilka tysi za transport bo zrezygnowałem.
@lopezikk tak . Bedzie musiał pokryć ( o ile kupisz przez internet). Pamietaj tylko że Ty bedziesz musiał pokryć koszty odesłania takze w wysokości kilku tysiecy. Wiec takie eksperymenty są mało opłacalne 🙂
Podejrzewam że w Toim przypadku także klient jeś średnio zadowolony że musi pokryć koszt odesłania kanapy.
Jasne że takie eksperymenty są mało opłacalne to tylko przykład.
Tylko trzeba pomyśleć, że klientel robi powiedzmy dla siebie jednorazową taką "akcję" a jeśli firmie trafi się takich kilku.
W moim przypadku to już 5 kupujący który rezygnuje i to właśnie przy przesyłce niestandardowej a to kanapa a to fotel a to zbiornik bo myślał, że może będzie pasowało do jego auta przymierzył i jednak nie pasuje.
Nie robię nigdy problemów ze zwrotem sprzedaje średnio 300 części miesięcznie wiadomo używane ceny nie są wysokie.
I tak w zeszłym miesiącu rozdałem ok 400zł bo ktoś się rozmyślił.
Jak jest smart czy zwykły kurier za 15 zł trudno takie nie standardy gdzie trzeba nakombinować się żeby to wysłać i zapakować wkur... najbardziej
Przecież Klient jak kupował to płacił za towar+ wysyłkę, więc gdzie tu stratny jesteś?
Jak oddaje towar to przecież oddaje klientowi za wysyłkę - firma kurierska nie robi mi korekty przecież bo klient odesłał ja za usługę muszę zapłacić pierwszej wysyłki więc chyba strata jest oczywista.
ok teraz ogarniam, nie dość, że zapłaciłeś kurierowi, to jeszcze zwrócić klientowi, ładna wy%%bka. A właśnie w ten sposób nie można tego obejść? Wykazać, że poniosłeś koszty w związku z zamówieniem?
Niestety nie znam takiego przepisu tak jak koledzy wcześnie wspomnieli.
Zakupy na odległość żądzą się swoimi przepisami i to jak zwykle obciążony jest sprzedający - też myślałem że są jakieś sposoby na nie ponoszenie kosztów.
Jak by był to smart tak jak pisałem 1zł to nie ma problemu zdarzają się każdemu zwroty tylko jak dostaje fakturę za przesyłki na 2000zł z czego 400 poszło z mojej kieszeni bo ktoś wymyślił sobie zwrot to jest trochę nie tak.
Jeszcze rozumie wysłałem coś uszkodzonego nie sprawdziłem zdarza się biorę na klatę, ale nie czyjeś widzimisię
chyba pozostaje takie problematyczne wysyłki robić z prywatnego konta, wtedy jak się nie mylę nie trzeba zwracać bo komuś się znudziło.