Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Chciałbym zapytać czy sprzedawca ma obowiązek przyjąć zwrot używanego towaru?
Byłem pewien, że sprzedawca musi przyjąć zwrot jednak może odjąć koszty związane np. z czyszczeniem zwracanego produktu jednak czytając stronę https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/00309 znalazłem informację:
Jeżeli towar został sprzedany przez internet, klient może w ciągu 14 dni zwrócić towar i żądać zwrotu zapłaconej ceny bez podawania przyczyny. Towar może zostać odpakowany i wstępnie sprawdzony, ale nie może być używany.
Pytam ponieważ mam problem z klientem.
Klient twierdzi, że część samochodowa nie działa tak jak powinna. Zaproponowałem mu złożenie reklamacji jednak klient ma ogromny problem by wypełnić protokół reklamacyjny i żąda zwrotu pieniędzy... Bez informacji odnośnie tego do jakiego samochodu były montowane części nie jestem w stanie zweryfikować czy prawidłowo dobrał sobie części.
Jak postąpić z takim klientem?
Pozdrawiam
Krzysztof
skoro działa nie tak jak powinna to jest to reklamacja i ma ci odesłać na swój koszt a jak stwierdzisz montaż do kitu to odrzucisz reklamację ze względu na uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego montażu. Protokół reklamacyjny to nie jest potrzebny wystarczy że przez allegro ci poda w wiadomości do sprzedającego dane osobowe i dane żebyś zlokalizował zamówienie napisze że to reklamacja i odeśle masz wtedy podkładkę dla allegro
imię nazwisko adres nr telefonu / konta napisze że to reklamacja z tytułu rękojmi i czego oczekuje np zwrot środków. Po 1 stycznia 2023 sprzedawca decyduje o tym jak rozpatrzy pozytywną reklamację tj naprawia , wymienia, zwraca kasę. Koszt paczki leży po stronie kupującego jeśli zaakceptujesz reklamację to oddajesz mu za wysyłkę na podstawie kwitu nadania