Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W porozumieniu z klientem ustaliliśmy anulowanie zakupu klienta. Czy Sprzedawca może anulować zakup po wygenerowaniu etykiety i zamówieniu podjazdu kuriera? Jak to zrobić? Czy są tego jakieś konsekwencje punktowe lub finansowe?
Kupujący może anulować zakup, tu zwrot- odstąpienie od umowy zakupu, nie musi już odbierać więc sprzedający nie wysyła - po co.
Po wygenerowaniu etykiety Kupujący nie może anulować.
Przecież napisalem, że odstępuje od umowy zakupu- zwrot robi.
Przepraszam, źle zrozumiałam. Poprosiłam klienta o zrobienie zwrotu, mam nadzieję, że się zgodzi. A co jeśli się nie zgodzi?
Klient niestety nie odpowiada, a niedługo spodziewam się kuriera. Co robić? Mogę jako sprzedawca anulować zamówienie? Jakie będą konsekwencje? Jak to załatwić?