Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jest taki problem, sprzedaję produkty w dostawie tylko "inpost paczkomaty 8.99", ostatnio klient zakupił przedmioty, natomiast to był starszy Pan i nie ogarnął płatności elektronicznych, poszedł na pocztę i zapłacił, pieniążki wpłynęły, chciałem wygenerować etykietę w menedżerze inpostu, ale tam mam komunikat, że nie mogę dla tego zlecenia utworzyć ponieważ jest status "płatność rozpoczęta" i tutaj się pojawia problem z Allegro, jako sprzedawca nie mogę dodać ŻADNEJ płatności w tym zamówieniu ani nawet zmienić statusu np na "płatność przyjęta" czy jakikolwiek inny, który istnieje w NORMALNYM sklepie internetowym. "Doradca" nic nie może pomóc - "sorry taki mam system". Problem jest taki, że kazał wysłać zwykłą paczką, ale ta przecież kosztuje 11.99zł a nie 8.99. Allegro niby tylko przyjmuje płatności elektroniczne i tylko przez nie można wysłać za 8.99.
Czy czasem Payu nie ma też zwykłego przelewu w opcjach? Co z takimi zamówieniami, które są opłacane "tradycyjnie"?
Pytanie kiedy naprawicie ten BŁĄD?
Wkurza mnie też nachalne wpychanie "allegro lokalnie" czy to przez aplikację, czy to przez formularz wystawiania aukcji czy poprzez "doradców"
Pytanie nr 2. Kiedy w końcu pojawi się zakładka "SPRZEDAŻ" w aplikacji i dlaczego nie przed 2030 rokiem?
@mudol to nie jest błąd, Allegro nie może zweryfikować takiej płatności. PayU udostępnia przelew tradycyjny, ale trzeba sobie wydrukować kwitek albo przepisać bardzo dokładnie i zrobić przelew na podane dane, a nie na twoje konto. 🙂
Oczywiście, że to jest błąd, co tutaj do weryfikowania? Jako sprzedawca przecież bym nie ściemniał, że ktoś wpłacił pieniądze, jaki tego byłby sens?
Żeby było śmieszniej w menedżerze inpost istnieje to zlecenie, jest nawet wybrany paczkomat, ale nie mogę go opłacić i wygenerować etykiety ponieważ mam komunikat
"Nie znaleziono takiego zamówienia Allegro", czyli jest w systemie "ale go nie ma"
@mudol Nie podawaj konta 🙂
Czy czasem Payu nie ma też zwykłego przelewu w opcjach? Co z takimi zamówieniami, które są opłacane "tradycyjnie"?
Tak jest opcja przelewy tradycyjnego generuje konto payu i tytuł do przepisania 🙂
Ja wysyłam klientom zamiast konta link https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/metody-platnosci/nie-mam-konta-w-banku-czy-moge-korzystac-z-...
Jeśli kupujesz, ale nie masz konta w banku lub Twój bank nie umożliwia płatności online, jako metodę płatności wybierz Szybki przelew.
Następnie wybierz z listy opcję [Płacę przelewem tradycyjnym]:
Wyświetlą się dane, na które należy przelać pieniądze za zakup. Płatność na te dane zrealizujesz na przykład na poczcie. Spisz je lub wydrukuj gotowy blankiet wpłaty za pomocą przycisku [Wzór przelewu].
@mudol Jeśli kupujący zapłaci zwykłym przelewem też ma prawo do realizacji umowy zgodnie z treścią aukcji. Tam nigdzie nie jest napisane, że wysyłka będzie droższa po wpłacie na konto. Wpłaty na konto nie są zabronione. W zasadzie jesteś zobowiązany wysłać towar drożej, poza systemem Allegro i dołożyć do wysyłki. Umowa z kupującym została zawarta. Możesz go poprosić o dopłatę, ale on nie ma obowiązku dopłacać.
No i właśnie to jest ta głupota Allegro. Dziwie się, że nikt wcześniej tego nie zgłaszał
Idź w zaparte jak Ci pisze xyz96 allegro MUSI takie jest prawo koniec i kropka .
Ale w co ja mam iść w zaparte? Co chciałeś napisać?
@mudol Wyślij allegro potwierdzenie płatności pocztowej i poproś o zmianę statusu sprzedaży. Zapytaj dodatkowo, czy w takiej sytuacji możesz wysłać przedmiot na swój koszt aby zrealizować usługę w czasie oczekiwanym przez klienta a oni potem Ci zwrócą te koszty. Dodatkowo zapytaj jakie rozwiązanie powinieneś stosować aby nie ograniczało to możliwości korzystania z wszystkich usług przez klienta jak i Ciebie. 😉
@ZibiK30 był już wałkowany ten temat, allegro tego nie zmieni ręcznie, proste nie udostępniać konta 🙂
@kostas11 Nie zaszkodzi ponawiać pytania i pokazywać, ze problem nadal jest i to bez czyjejkolwiek winy 😉
@konto zamknięte Od razy tak pomyślałem jak tylko przyszło mi to na myśl, dlatego napisałem, czy zwrócą koszty hehe bo czekając na odpowiedź sprawa już by mogła nie być aktualna ze statusem zwrot 😅😉
A w jaki sposób mam do nich coś wysłać? Przez który formularz? Klient przelał za produkty oraz za paczkomat 8.99zł
e: no właśnie, allegro NIC nie może "taki ma system"
@mudol nadaj normalnie kilka złotych drożej i następnym razem podawaj link zamiast konta jak wyżej wtedy będzie wszystko oki niech płacą tradycyjne na konto payu w systemie się zmieni i nadasz bez problemu 🙂
@ZibiK30 zanim Allegro odpowie, to już dawno minie czas realizacji 😁
@mudol To nie jest błąd https://allegro.pl/pomoc/aktualnosci/od-27-sierpnia-nadasz-przesylke-tylko-dla-oplaconego-zamowienia...
Trzeba to robić tak, jak zostało to opisane przez @konto zamknięte i @kostas11
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄