Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Chciałbym zmienić status zamówienia na anulowane bo klient nie płaci i wystawić ten towar ponownie. Czy w tej sytuacji ten sam klient po zmianie statusu dalej ma możliwość zapłaty za towar? Chciałbym uniknąć sytuacji że po wystawieniu ktoś zalicytuje i jednocześnie poprzednia osoba która licytowała jednak zapłaci, choć to mało prawdopodobne bo nie odpisuje na e-maile, nie odbiera telefonu a loguje się na allegro po kilka razy na dzień i musiała widzieć nasze wiadomości
Jeśli facet wystawi Ci nega z "zemsty" za zwrot wpłaty po upływie przewidzianego terminu, wystąp o unieważnienie komentarza ("Ocena może być usunięta przez autora lub Allegro zgodnie z Regulaminem Allegro.") .
Przy negatywach jest nawet chyba teraz opcja "poproś o wycofanie komantarza".
Oczywiście jeżeli to "ZEMSTA" to trzeba działać za pośrednictwem reprezentanta serwisu, ale przy tak oczywistych sprawach jak "negatywy z zemsty" serwis jest bardzo pomocny.
Wiem,sprawdziłem.
będzie można też tą wpłatę zwrócić, co ja ostatnio zrobiłem za niedotrzymanie terminu (wpłata po upłynięciu 7d:00h:00m:00s 🙂 )