Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Deklaracja wysyłki 31 lipca 2025 23.59.59 przesyłka odebrana przez kuriera 31 lipca o godzinie 12.34 zmiana statusu na wysłaną 31 lipca o 12.36 a przesyłka potraktowana jako nie wysłana w terminie i zostały odliczone punkty.
@great_24 proszę podaj numer zamówienia, sprawdzę to.
2a556cf0-6d78-11f0-8083-dd2d82ed2749
@great_24 zweryfikuję to i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Ok.
@great_24 wracam do Ciebie z informacją.
Widzimy, że wybrana metoda dostawy była do Automatu One Box, a Ty wysłałeś InPost. Statusy nie zaciągnęły się poprawnie, bo nie przypisałeś poprawnie paczki do zamówienia.
Proszę o wyjaśnienie dlaczego nadałeś inną metodą?
Przy wyborze metody dostawy, wkradł się błąd jak się zorientowałem to dwa zamówienia już wpadły, towar nie mieści się do automatu, nowa metoda dostawy uzgodniona z odbiorcą, nie było żadnego problemu.
@great_24 w ramach wyjątku zamówienie zostało zapisane do wykluczenia. W nocy wynik zostanie przeliczony. Zweryfikuj metody dostawy udostępnione w ofertach i pamiętaj o poprawnym nadawaniu przesyłek 🙂
@Syrena_zT a cóż to za ,,ramy i wyjątki ,, ? ...strony transakcji uzgodniły sposób dostarczenia , odbyło się bez problemu , jedyne co możecie ,, w ramach wyjątku ,, to pobrać należne opłaty .
@mdrogeria w ramach wyjątku wykluczyliśmy zamówienie z jakości sprzedaży. Wykluczenia w takim przypadku nie są standardem. Mieliśmy tu do czynienia z błędem po stronie sprzedawcy, nie platformy czy przewoźnika.