Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Klient zakupił u mnie towar z przesyłka Pocztex kurier pobranie. Nie było możliwości wygenerowania etykiety poprzez „wysyłam z Allegro”, ponieważ potrzebna jest własna umowa do tego typu przesyłek. Przesyłkę zamówiłam i opłaciłam indywidualnie. Natomiast sprawdzam sobie teraz tygodniowe zestawienie i na saldzie wisi mi pobrana opłata przez Allegro za tą przesyłkę - rozumiejąc ja zapłaciłam podwójnie za tą przesyłkę: raz płacąc Pocztexowi, aby móc wygenerować etykietę, drugi raz płacąc Allegro, gdzie i tak nie miałam możliwości zrobić wysyłki poprzez ich platformę …. O co chodzi? Czy mogę ubiegać się o zwrot?
@wyprzedaje_my Czy przy nadawaniu przesyłki podałaś zaszyfrowany adres mailowy zaciągnięty z allegro?
Tak, załączyłam
@wyprzedaje_my W takim razie zapoznaj się z TYM.
Przy nadawaniu przez zewnętrzne narzędzia musisz ucinać adres tak aby został tylko pierwszy człon.
Klient kupił jeden z Twoich przedmiotów. Jego e-mail będzie mieć postać stałykodnadawcy+identyfikatortransakcji@allegromail.pl
, na przykład 8awgqyk6a5+cub31c122@allegromail.pl
.
8awgqyk6a5
to stały element adresu dla tego konkretnego klienta – wszystkie maile od tego klienta będą zawierały ten fragment.
cub31c122
to identyfikator konkretnego zamówienia, więc będzie inny przy każdym zamówieniu.
Czyli na powyższym przykładzie musi zostać tylko to: 8awgqyk6a5@allegromail.pl
Inaczej przejdzie to przez system allegro i zostanie zaliczone jako nadanie przez allegro i zostanie pobrana opłata.
Dziękuje bardzo. Przyszłościowo już będę bardziej uważna.
A czy jest szansa złożyć reklamacje? I ubiegać się o zwrot opłaty?
@wyprzedaje_my Spróbuj napisać przez formularz kontaktowy. Może się uda.