Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mamy w opcjach dostawy udostępnioną spedycję Allegro One, DPD, DHL tymczasem Kupujący w ramach Smart widzi tylko ogólną opcję Kurier i do nas wpada zamówienie na Kurier Allegro One.
Wysłaliśmy zapytanie na pomoc Allegro i otrzymaliśmy poniższą odpowiedź
"Przewoźnika dla dostawy kurierem w ramach Allegro Smart! wybieramy za pomocą algorytmów. Badają one na bieżąco szereg danych, aby zapewnić Kupującemu możliwie najlepsze doświadczenia zakupowe.
Gdy tylko Klient zapłaci za zamówienie, wskażemy firmę kurierską, która dostarczy je do niego.
Jeżeli kupujący ma wątpliwości, co do działania powyższego mechanizmu to może podjąć kontakt bezpośrednio z działem klienta poprzez ten link https://allegro.pl/pomoc/kontakt i dział klienta pomoże klientowi."
Czy naprawdę nie można tego gdzieś zgłosić/ustawić żeby nasi Kupujący mieli możliwość wyboru spedycji, a nie było tak jak teraz, że Allegro narzuca swoją spedycję, nie pokazując Kupującemu do wyboru konkurencji?