Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mamy w opcjach dostawy udostępnioną spedycję Allegro One, DPD, DHL tymczasem Kupujący w ramach Smart widzi tylko ogólną opcję Kurier i do nas wpada zamówienie na Kurier Allegro One.
Wysłaliśmy zapytanie na pomoc Allegro i otrzymaliśmy poniższą odpowiedź
"Przewoźnika dla dostawy kurierem w ramach Allegro Smart! wybieramy za pomocą algorytmów. Badają one na bieżąco szereg danych, aby zapewnić Kupującemu możliwie najlepsze doświadczenia zakupowe.
Gdy tylko Klient zapłaci za zamówienie, wskażemy firmę kurierską, która dostarczy je do niego.
Jeżeli kupujący ma wątpliwości, co do działania powyższego mechanizmu to może podjąć kontakt bezpośrednio z działem klienta poprzez ten link https://allegro.pl/pomoc/kontakt i dział klienta pomoże klientowi."
Czy naprawdę nie można tego gdzieś zgłosić/ustawić żeby nasi Kupujący mieli możliwość wyboru spedycji, a nie było tak jak teraz, że Allegro narzuca swoją spedycję, nie pokazując Kupującemu do wyboru konkurencji?
Dla mnie jako sprzedającego powiedzmy że jest to mało istotne, natomiast z punku kupującego ma spore znaczenie, bo gdy coś zamawiam nie wiem kto dostarczy, a niektórzy kurierz mają wy....ne zdarza się że podjedzie pod dom wykona tel do znajomego i wpisuje brak odbiorcy
Smart nie jest obowiązkowy, ale skuteczny i to bardzo, bez niego 1/3 sprzedazy, oczywiste że dobrze go mieć. Ale zmieniają warunki na coraz trudniejsze do spełnienia. Narzucają to co narzucają w ramach smarta właśnie. Nikt niczego nie nakazuje, ale regulaminy zmieniają się tak że coś co było do przyjęcia 2 lata temu już jest ciężkie do uniesienia, a utkwiwszy w tym i zainwestowaniu w towar wyborów już niema, teraz tylko walka o utrzymanie się na powierzchni.
Nie zmienia to faktu że wcześniej posiadając usługę smart podczas zakupów mogłem wybrać dowolnego kuriera, obecnie nie mogę.