anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie ma opinii o kupujących można by było ustrzec się przed roszczeniowymi cwaniakami ?

SWIEZE_WARZYWA
#7 Wielbiciel#

 od 2 lat sprzedaje na allegro Przez ten czas miałam okazję spotkać bardzo wiele osób, które parają się wyłudzeniem Są bezczelne i pretensjonalne Dlaczego nie ma żadnej możliwości wystawiania ocen albo allegro nie reaguje na to jak zgłaszamy nieprawidłowości ze strony kupującego. Sprzedający, obawiając się negatywnej opinii zbanowania ewentualnie obniżenia oceny próbujemy iść na ugodę z ludźmi, którzy nas później wykorzystują. Miałam zdarzenie. Zadzwonił facet z reklamacją, że on nie chce wystawiać negatywnej opinii, ale wolałby, żebyśmy się dogadali. W związku z czym nie jest do końca zadowolony z asortymentu  chciał by zwrot pełnej kwoty . Zadziałałam instynktownie ,stwierdziłam dobra, niepotrzebna jest mi negatywna opinia, nie potrzebne mi jest obniżanie punktów i stracenie oznaczenie super. Przelałam panu pieniądze z myślą o tym, że zgłosi reklamacje i odeśle Towar, a w międzyczasie będzie już mógł zakupić sobie coś co go bardziej zadowoli  Jeśli mój Towar był niedobry. Było to z mojej strony bardzo głupie posunięcie i mam tego świadomość. Jednakże pan po przelaniu pieniędzy nie odezwał się, nie odesłał asortymentu, a allegro umywa od tego ręce. Wysłali mu tylko ponaglenie, żeby się ze mną skontaktował. Czego oczywiście nie zrobił?  Ja w międzyczasie wysłałam muza zarówno emaila jak i smsy. Że czekam na odesłanie asortymentu. Jest to Towar miękki, bo są to. Warzywa. Taki Towar nie może leżeć. Więc jeśli w ogóle mi, odeślę np do 14 dni, to będzie zupełnie. po towarze  I co wy na to? Bądź tu człowieku dobry.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

KOGIEL_T
#16 Inspirator#

@SWIEZE_WARZYWA  no niestety, te czasy kiedy kupującym można było przyznawać punkty minęły bezpowrotnie ☹️

oznacz moderatorów

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@SWIEZE_WARZYWA, przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Gdzie dokładnie kontaktowałaś się z nami w tej sprawie? 

Pamiętaj, że zwroty i reklamacje produktów z krótkim terminem przydatności obowiązują nieco inne zasady niż pozostałe towary (więcej o tym tutaj). 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów