Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego nie mogę połączyć ofert z katalogiem? Próbuję to zrobić po raz 10 ty i nic , Ktoś wie o co chodzi ?
@0-daria Jaki dostajesz komunikat? Jeśli wyświetla Ci, że kod EAN jest przypisany do innego produktu, to najprawdopodobniej kategorie różnią się między produktem w katalogu i Twoją ofertą.
Jest to świeża oferta czy minęło już 12 godzin od wystawienia? Musisz podać więcej info
@0-daria Cześć. 🙂 Podaj mi proszę numer tej oferty lub prześlij zrzuty ekranu, na których będzie widoczny problem, o którym piszesz.
Mam ich aż 44 których nie mogę połączyć. Zaznaczam je pojedynczo przez "zapisz" a na koniec wyskakuje info o złym kodzie ean a są to części używane i nie wymaga się tam kodu ean, więc o co chodzi?
@0-daria abyśmy mogli to zweryfikować konieczny będzie konkretny przykład, dlatego podaj proszę numer oferty, w której przy próbie połączenia, pojawia się taki komunikat.
Oferta 12290447951 - Parametr EAN w Twojej ofercie jest przypisany do innego produktu w Katalogu.
@0-daria dziękuję! Rozumiem, że w tym wypadku jako EAN wpisujesz numer katalogowy części. Ten numer w katalogu produktów jest przypisany do przedmiotu, który jest w kategorii: Allegro - Motoryzacja - Części samochodowe - Silniki i osprzęt - Zawieszenie silnika, a Twoja oferta jest w kategorii: Allegro - Motoryzacja - Części samochodowe - Silniki i osprzęt - Zawieszenie silnika - Wsporniki i łapy. Dlatego otrzymujesz komunikat o EANie przypisanym do innego produktu.
W takiej sytuacji możesz zgłosić błąd w produkcie i zaproponować zmianę kategorii.
Hej, ale w tej ofercie nie mamy wpisanego EAN , tylko numer katalogowy spisany z tej właśnie części (foto nr.2) więc nie powinno być tutaj żadnego błędu , jest to część używana a nie nowa i nie potrzebuje EAN , więc o co chodzi? Kategoria jest prawidłowa.
@0-daria przyznaję, że ten komunikat nie jest precyzyjny i pojawia się nawet jeśli problem nie dotyczy EANu. W przypadku tego produktu parametrem identyfikującym jest numer katalogowy części, a problem z połączeniem wynika z tego, że Twoja oferta jest w innej kategorii, niż przedmiot w katalogu, który identyfikujemy właśnie po numerze katalogowym. Nie twierdzę, że kategoria jest nieprawidłowa tylko, że jest inna. Czyli w tej sytuacji możesz napisać do nas przez ten formularz z prośbą o dodanie kategorii Allegro - Motoryzacja - Części samochodowe - Silniki i osprzęt - Zawieszenie silnika - Wsporniki i łapy do zbioru podobnych kategorii dla tego produktu. Tutaj artykuł na temat zbirów podobnych kategorii.
I tak muszę zrobić z 45 ofertami ? szkoda czasu, czytałem trochę w gogle o tym , ludzie piszą że to wina Allegro i technicy powinni to poprawić a Allegro chce za miesiąc mieć 100% połączeń z katalogiem , to chyba najpierw powinni naprawić swoje błędy. Ludzie piszą że nikt nie ma czasu na zgłaszanie tak wielu błędów i programiści Allegro biorą za to kasę więc powinni naprawić błędy a Allegro powinno wydłużyć czas na połączenie z katalogiem aż naprawią swoje błędy.
@0-daria Tego błędu nie da się naprawić. Błędem jest to, że jak radzi ci @la_nika każdy może zgłosić błąd w produkcie i z prawdopodobieństwem 50-80% zostanie on zaakceptowany bez żadnej weryfikacji poprawności zgłoszonych zmian. W ten sposób baza produktów jest stale modyfikowana, a sprzedawcy nie mają szans nadążyć za tymi zmianami produktów do których mają podpięte oferty.
@0-daria w przyszłości całe Allegro będzie skatalogowane, więc warto zadbać o to, aby mieć prawidłowe parametry i połączenia. To czy trzeba będzie zgłosić tak 45 ofert zależy od tego w jakiej są kategorii być może wystarczy dodać tą jedną kategorię do zbioru kategorii podobnych i to rozwiąże problem dla większości ofert.
Zbiór kategorii podobnych możesz sprawdzić znajdując produkt w katalogu Allegro (na formularzu wystawiania możesz wpisać numer katalogowy części), po wybraniu produktu na formularzu wystawiania w części kategorii kliknij "zmień" wtedy wyświetlimy okno ze zbiorem podobnych kategorii dla tego produktu.
@annas14-firma owszem każdy może zgłosić błąd w produkcie, ale wszystkie zgłoszenia są weryfikowane i sprawdzane przez zespół produktyzacji i jeżeli sugestia nie zgadza się z parametrami lub regułami tego konkretnego produktu to zostanie odrzucona.
ok.dzięki za pomoc , trzeba trochę wolnego czasu znaleźć i spróbuję coś z tym zrobić , jak na razie jest to dla mnie zbyt skomplikowane.
EAN - produkt. Łącze z katalogiem na podstawie eanu. Jeśli produkt w waszym katalogu jest w innej kategorii nim moja oferta to powinna być opcja zmiany kategorii od razu po polaczeniu z produktem.
Jest wiele kwiatków. Dzisiaj np w produkcie Bose L1pro16 ktos dodał zdjęcia swojej starej używanej pralki i dodał ten ean do swojej oferty. Jak połączyłam mój produkt Bose l1 z waszym produktem w katalogu to mi wyskoczyła jakaś pralka i mój produkt, który jest nagłośnieniem, pojawił się w kategorii agd.... masakra. Czy ktoś wogole to kontroluje?
Zgłosiłam błąd... tylko teraz jak długo będę czekać na weryfikacje, żeby połączyć oferty z katalogiem....?
@musicsklep_pl
"... owszem każdy może zgłosić błąd w produkcie, ale wszystkie zgłoszenia są weryfikowane i sprawdzane przez zespół produktyzacji i jeżeli sugestia nie zgadza się z parametrami lub regułami tego konkretnego produktu to zostanie odrzucona. "
No to czemu połączenie pralki czy tam lodówki, przypisanie do niej nr ean nagłośnienia, zdjęć używanego produktu, bo nie był to nowy, nie zostało odrzucone....?
@musicsklep_pl Jeśli ta sytuacja dotyczy oferty 12297424126 to widzę, że w tej chwili wszystko jest w porządku, więc zweryfikowaliśmy już Twoje zgłoszenie.
Tak, dziękuję.
Zdążą się, ze produktu nie macie w katalogu. Co wtedy?
Mam podobnie z moimi ofertami, nie mogę połączyć 26 ofert... Ale czy nie powinno być tak, że po wpisaniu eanu (przecież macie przypisany ean do produktu) powinny się pojawić oferty z tym eanem, żeby móc sobie poprostu połączyć... a nie mieszać w to kategorie, bądź od razu zmieniać kategorie oferty...