Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kiedyś czytałem, że jeżeli po wygraniu aukcji kupujący nie zapłaci za zakupiony przedmiot w określonym terminie, transakcja zostanie automatycznie anulowana jeżeli kupujący nie finalizuje jej. Miałem przypadek, że trzykrotnie musiałem wystawiać dokładnie tego samego laptopa ponieważ kupujący nie płacili. Od dłuższego czasu nie używałem konta i dzisiaj zobaczyłem, że sprzedaż jest zablokowana ponieważ nie zapłaciłem prowizji od transakcji które nie zostały sfinalizowane. Minął też okres do wystąpienia o zwrot prowizji. Co powinienem zrobić w tej sytuacji ?
@soczewki_Zabrze W tej sytuacji powinieneś wystąpić o zwrot prowizji tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10&subjectId=b041ba5e-6... powołując się na brak finalizacji.
@soczewki_Zabrze, możesz wskazać numery zamówień, w których chciałbyś wystąpić o zwrot prowizji?
@soczewki_Zabrze dziękuję! Konsultuję to dla Ciebie, wrócę z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam.
@soczewki_Zabrze miło mi poinformować Cię, że rabat transakcyjny (zwrot prowizji) za te zamówienia został Ci przyznany 🙂 Zobaczysz to w tej zakładce.
Dziękuję za szybką pomoc 🙂
No widzisz? - i sprawa załatwiona. W takich sytuacjach najlepiej w pierwszej kolejności należy kontaktować się bezpośrednio z serwisem Allegro. Sporo spraw można tak załatwić, nie poruszając ich na forum i nie wywołując zbędnych dyskusji. Wystarczy zwykły formularz kontaktowy lub czat.