anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie otrzymałem zwrotu prowizji za nieopłacone przedmioty?

MAMY ROZWIĄZANIE!
soczewki_Zabrze
#7 Wielbiciel

Kiedyś czytałem, że jeżeli po wygraniu aukcji kupujący nie zapłaci za zakupiony przedmiot w określonym terminie, transakcja  zostanie automatycznie anulowana jeżeli kupujący nie finalizuje jej. Miałem przypadek, że trzykrotnie musiałem wystawiać dokładnie tego samego laptopa ponieważ kupujący nie płacili. Od dłuższego czasu nie używałem konta i dzisiaj zobaczyłem, że sprzedaż jest zablokowana ponieważ nie zapłaciłem prowizji od transakcji które nie zostały sfinalizowane. Minął też okres do wystąpienia o zwrot prowizji. Co powinienem zrobić w tej sytuacji ?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
xyz96
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@soczewki_Zabrze W tej sytuacji powinieneś wystąpić o zwrot prowizji tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10&subjectId=b041ba5e-6... powołując się na brak finalizacji. 

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka Allegro Gadane
Była Moderatorka Allegro Gadane

@soczewki_Zabrze, możesz wskazać numery zamówień, w których chciałbyś wystąpić o zwrot prowizji? 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
soczewki_Zabrze
#7 Wielbiciel

Bardzo proszęBardzo proszę

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@soczewki_Zabrze dziękuję! Konsultuję to dla Ciebie, wrócę z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@soczewki_Zabrze miło mi poinformować Cię, że rabat transakcyjny (zwrot prowizji) za te zamówienia został Ci przyznany 🙂 Zobaczysz to w tej zakładce.

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
soczewki_Zabrze
#7 Wielbiciel

Dziękuję za szybką pomoc 🙂

oznacz moderatorów
maxr01
#18 Luminarz

No widzisz? - i sprawa załatwiona. W takich sytuacjach najlepiej w pierwszej kolejności należy kontaktować się bezpośrednio z serwisem Allegro. Sporo spraw można tak załatwić, nie poruszając ich na forum i nie wywołując zbędnych dyskusji. Wystarczy zwykły formularz kontaktowy lub czat.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów