Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Już któryś miesiąc nie otrzymuję faktury za oplaty. Dziś znów zablokowano mi konto. Nie jest to moja wina.
Aktualnie dokonałem płatności.
Proszę o sprawdzenie dlaczego tak się dzieje.
Pozdrawiam
@bogpow nie dostajesz wiadomości na pocztę? Może wpada do SPAM
@bogpow czy sprawdziłeś folder SPAM? Poprosiłam o sprawdzenie tego, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź!
@bogpow wracam z informacjami. Sprawdziliśmy, że otrzymałeś powiadomienie o niezapłaconym rachunku dwa razy 16 stycznia i 22 stycznia 2022 roku. Natomiast nie otrzymujesz faktur, ponieważ nie masz otwartego rachunku fakturowego, jeśli chcesz je założyć uzupełnij proszę dane w tej zakładce. Oprócz wysyłanych powiadomień kwotę do zapłaty i aktualne rozliczenie, możesz sprawdzić zawsze w zakładce Rozliczenia z Allegro.