Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@la_nika Dlaczego nie wyświetlają mi się wszystkie oferty?? U mnie z poziomu sprzedającej owszem, tak. Ale dla kupującego jest wyświetlona połowa ofert. Niby po lewej widać ile ma ofert sprzedający, ale po prawej jak się przewinie wszystkie to jest raptem połowa.
Czy to ma związek, że oferty są połączone? Widzę, nie tylko moje ofert tak się wyświetlają, u innych sprzedających jest to samo. Po lewej widać więcej ofert np. z danej kategorii a wyświetla się mniej. Dopiero jak się wejdzie w daną ofertę można znaleźć więcej wyboru.
@dario381 tak jest to z tym związane
@Client:44052296 Tak, się domyślam, ale to bardzo niedobrze zarówno dla kupującego jak i oczywiście sprzedającego. Dzisiaj klientka nie mogła znaleźć danej oferty, bo jej się najzwyczajniej nie wyświetliła. Nie przyszło jej do głowy wejść na którąkolwiek ofertę z danym produktem i wybrać dany kolor czy zestaw. Musiałam wysłać linka i dopiero odnalazła. Tragedia.
Tragedią jest też to że będąc zalogowanym po wyszukaniu danej frazy wyświetla się kilkukrotnie mniej ofert niż po wpisaniu tej samej frazy nie będąc zalogowanym i tak jest od conajmniej kilku miesięcy i nie nie chodzi tutaj o żadne pliki cookie, ta sama sytuacja jest w aplikacji. Więc wyszukując czegokolwiek, najlepiej jest się wylogować, gdy już się to znajdzie zachować link i zalogować się i dopiero wtedy kupić. Moim zdaniem totalna porażka i nikt z tym nic nie robi bo nie widzę zmian w tym kierunku od dłuższego czasu