Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dodałem produkt na mój EAN, ale nie mam tytułu po prawej stronie.
Na zdjęciu widoczny jest losowy sprzedawca.
Na jednej ofercie znajdują się oba tytuły, podczas gdy na drugiej jest tylko jeden. Sądziłem, że dodanie innych ofert tego samego produktu (z katalogu) rozwiąże problem, lecz niestety nie pomogło. Zdjęcie poniżej z oboma tytułami, również nie ma dodatkowych ofert.
Helfen!
@mateuszmo123456 to dlatego, że oferta nr 14506369745 (z nożem) nie jest połączona z katalogiem produktów. Żeby pojawiła się też nazwa produktu z katalogu ten konkretny sprzedający musiałby połączyć ofertę z produktem w katalogu.
Rozumiem, w takim razie mam pytanie: dlaczego mój produkt, który dodałem do katalogu, ma ten sam problem z tytułem? (oferta już zakończona)
@mateuszmo123456 podaj numer tej oferty.
Jeśli oferta jest połączona z katalogiem powinny być widoczna dwa tytuły, być może dodałeś produkt, a nie połączyłeś go z ofertą.
@la_nika Dodałem kolejną dla testu - 14991596351. Dodatkowo wystawiłem inną ofertę na ten sam EAN - nr oferty 14991692868 (z katalogu - już zatwierdzona).
@la_nika W załączniku potwierdzenie, ze produkty są połączone z katalogiem 😕
@mateuszmo123456 dziękuje! Faktycznie obie oferty są połączone z tym samym produktem, wyjaśniam to i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
Ja mam taki sam problem i również nikt nie potrafi mi w tej sprawie pomóc. Np. numer oferty 14991714433. Jest ona połączona z produktem a mimo to nad miniaturką jest ttytuł oferty:
Oferta jest połączona z katalogiem produktów:
więc powinno to wyglądać w ten sposób:
i teraz nie wiem czy zmieniliście jakieś zasady ponieważ oferty wystawione 1 stycznia wyglądają tak jak powinny czyli nad miniaturką jest tytuł produktu z katalogu a obok miniaturki po prawej stronie jest tytuł oferty
Z tego co widzę to nie tylko u mnie jest taki problem. Oferty dodane do katalogu produktów z dzisiejszego dnia i wystawione w dniu dzisiejszym są wyświetlane w taki sposób że wydaje się że te oferty nie są połączone mimo że są one połączone z katalogiem
u mnie już działa tak jak powinno być
@jart2014 super! Dziękuję za informację 🙂
@mateuszmo123456 sprawdziłam to i u Ciebie też nazwy produktów wyświetlają się prawidłowo 🙂
Też zauważyłem, może wczoraj po prostu wystąpił jakiś błąd, albo trzeba po prostu poczekać jakiś czas 🙂