Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dyskusja z kupujący wpisany powód "nie otrzymałem towaru po wpłacie"( odebrał towar za pobraniem) od tego samego kupującego pierwszy raz chciał podać inny miejscowość do kodu pocztowego po raz drugi otworzył dyskusje bo ma problem z konfiguracją co może mieć różne przyczyny np: blokada portów przez operatora Internetu. Czy nie powinno być sprawdzane przez allegro i sprzedający powinien mieć opcje interwenci allegro gdy temat założony dyskusji niema powiązania z prawdziwym tematem dyskusji.
Przede wszystkim w takim przypadku Kupujący otwierając dyskusję ze Sprzedającym złożył fałszywe oświadczenie przeciwko Sprzedającemu. A na to są paragrafy.
@zabezpieczeniak2 Ależ Tak!
Sprzedając na Allegro, godzisz się na warunki określone ich regulaminem. W pogoni za zyskiem nie można wykluczyć obsługi nawet najbardziej [edycja] i wrednych klientów, a tych jest coraz więcej. P Co tam sprzedawca - nie ten to będzie inny.
@zabezpieczeniak2 Masz dowód ze odebrał, więc napisz to w dyskusji, może nie mógł, nie potrafił zaznaczyć innej przyczyny na otwarcie dyskusji, co klient pisze w dyskusji? Nie da się wyjaśnić? najlepiej rozwiązać problem.
@LEW433
może nie mógł, nie potrafił zaznaczyć innej przyczyny na otwarcie dyskusji
To nie są okoliczności łagodzące w przypadku złożenia fałszywego oświadczenia przeciwko Sprzedającemu.
Zgodnie z polskim prawem można kogoś nieumyślnie zabić, ale nie poświadczyć nieprawdę.
@A3dam Wolę mniej śmiertelną wersję.😁
@zabezpieczeniak2 a jakie to ma znaczenie jaki powód podal klient ?
Jeśli potrafisz to pomóż Mu rozwiązać problem i tyle. Każda dyskusja niezależnie od powodów jest tak samo liczona do statystyk
Jełsi klient bedzie zadowolony to wróci lub poleci Cie znajomym. Jełsi zaczniesz sie czepiac szczegulów (ze zaczął dyskusje nie na temat) to ani nie wróci ani nie poleci a jeszcze do tego obnizy ocene.
Ja na takie rzeczy nie zwracam uwagi tylko staram sie w miera możliwości pomóc kupujacemu.