anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja z kupującym o brakującym elemencie po 14 dniach

artechap
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, klient kupił tor zabawkowy 13 grudnia, dnia 27 grudnia otworzył dyskusję i przesłał zdjęcie że w torze brakuje elementu łączącego, co mogę w tej sytuacji zrobić? Zabawka była nowa, nie wykluczam prawdopodobieństwa błędu producenta i nie wrzucenia jednej części, ale biorę też pod uwagę fakt iż klient spóźnił się z dokonaniem zwrotu towaru i teraz chce w inny sposób oddać mi towar który bedzie już zdekompletowany i nie nadający się do ponownej odsprzedaży. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Nie zawraca tylko pisze ze brakuje elementu a to jest reklamacja.

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

Zorganizuj brakującą część i doślij po prostu 

oznacz moderatorów

artechap
#8 Zapaleniec#

Niestety nie mam takiej możliwości.

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

To albo rabatujesz albo przyjmiesz rekalmacje

a potem ten reklamowany zestaw odesłałabym jako swoją reklamację do producenta 

oznacz moderatorów

artechap
#8 Zapaleniec#

Jeżeli kupujący nie zgadza się na rabat , chce zwrotu całej kwoty.

oznacz moderatorów