Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, klient kupił tor zabawkowy 13 grudnia, dnia 27 grudnia otworzył dyskusję i przesłał zdjęcie że w torze brakuje elementu łączącego, co mogę w tej sytuacji zrobić? Zabawka była nowa, nie wykluczam prawdopodobieństwa błędu producenta i nie wrzucenia jednej części, ale biorę też pod uwagę fakt iż klient spóźnił się z dokonaniem zwrotu towaru i teraz chce w inny sposób oddać mi towar który bedzie już zdekompletowany i nie nadający się do ponownej odsprzedaży.
Nie zawraca tylko pisze ze brakuje elementu a to jest reklamacja.
Zorganizuj brakującą część i doślij po prostu
Niestety nie mam takiej możliwości.
To albo rabatujesz albo przyjmiesz rekalmacje
a potem ten reklamowany zestaw odesłałabym jako swoją reklamację do producenta
Jeżeli kupujący nie zgadza się na rabat , chce zwrotu całej kwoty.