Dyskusja z kupującym o brakującym elemencie po 14 dniach

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, klient kupił tor zabawkowy 13 grudnia, dnia 27 grudnia otworzył dyskusję i przesłał zdjęcie że w torze brakuje elementu łączącego, co mogę w tej sytuacji zrobić? Zabawka była nowa, nie wykluczam prawdopodobieństwa błędu producenta i nie wrzucenia jednej części, ale biorę też pod uwagę fakt iż klient spóźnił się z dokonaniem zwrotu towaru i teraz chce w inny sposób oddać mi towar który bedzie już zdekompletowany i nie nadający się do ponownej odsprzedaży.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie zawraca tylko pisze ze brakuje elementu a to jest reklamacja.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zorganizuj brakującą część i doślij po prostu

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety nie mam takiej możliwości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To albo rabatujesz albo przyjmiesz rekalmacje
a potem ten reklamowany zestaw odesłałabym jako swoją reklamację do producenta

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli kupujący nie zgadza się na rabat , chce zwrotu całej kwoty.