anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Formularz Allegro zwrotu towaru - zakup firmowy, a opcja niezgodność towaru z umową

FishBeat
#12 Orędownik#

Kupujący (spółka s.c.) zaznaczył w formularzu opcję "wada towaru/niezgodność towaru z umową".

Mamy wyłączoną rękojmię dla zakupów firmowych. Co w takiej sytuacji? Jak potraktować ten zwrot? Czy trzeba rozpatrzyć reklamacje w terminie 14dni? Co jeżeli się przekroczy termin 14dni?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

az1rael
#21 Demiurg#

Musisz rozpatrzyć reklamację czyli odrzucasz powołując się na przepisy o których napisałeś jak nie rozpatrzysz to mu wypłaca protect na twój koszt

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ale wyłączona rękojmia nie gwarantuje ze nie musisz "wszystkich" reklamacji nie rozpatrywać, opisz coś więcej.

oznacz moderatorów

FishBeat
#12 Orędownik#

Wypełniony był tylko sam formularz z opcją "wada towaru/niezgodność towaru z umową". Nic więcej, żadnej innej informacji, ani kontaktu. Skąd mamy wiedzieć które reklamacje rozpatrzyć, a które nie? Jak to rozpoznać?

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@FishBeat kliknij odmowa zwrotu, uzasadnij, nie liczą wtedy punktów ani nic 🙂 

Napisz dodatkowego maila z uzasadnieniem reklamacji w razie dyskusji 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

FishBeat
#12 Orędownik#

Zawsze z reguły i tak rozpatrujemy takie reklamacje żeby nie było przypału z allegro, ale naszło mnie takie pytanie co wtedy gdy przegapi się termin 14 dni w takim wypadku?

Normalnie taka reklamacja jest uznawana z automatu na korzyść kupującego, ale co gdy kupujący nie ma prawa do złożenia reklamacji?

oznacz moderatorów