Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący (spółka s.c.) zaznaczył w formularzu opcję "wada towaru/niezgodność towaru z umową".
Mamy wyłączoną rękojmię dla zakupów firmowych. Co w takiej sytuacji? Jak potraktować ten zwrot? Czy trzeba rozpatrzyć reklamacje w terminie 14dni? Co jeżeli się przekroczy termin 14dni?
Musisz rozpatrzyć reklamację czyli odrzucasz powołując się na przepisy o których napisałeś jak nie rozpatrzysz to mu wypłaca protect na twój koszt
Ale wyłączona rękojmia nie gwarantuje ze nie musisz "wszystkich" reklamacji nie rozpatrywać, opisz coś więcej.
Wypełniony był tylko sam formularz z opcją "wada towaru/niezgodność towaru z umową". Nic więcej, żadnej innej informacji, ani kontaktu. Skąd mamy wiedzieć które reklamacje rozpatrzyć, a które nie? Jak to rozpoznać?
@FishBeat kliknij odmowa zwrotu, uzasadnij, nie liczą wtedy punktów ani nic 🙂
Napisz dodatkowego maila z uzasadnieniem reklamacji w razie dyskusji 🙂
Zawsze z reguły i tak rozpatrujemy takie reklamacje żeby nie było przypału z allegro, ale naszło mnie takie pytanie co wtedy gdy przegapi się termin 14 dni w takim wypadku?
Normalnie taka reklamacja jest uznawana z automatu na korzyść kupującego, ale co gdy kupujący nie ma prawa do złożenia reklamacji?