Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Może opiszę od początku
Sprzedałem router z modem.
Kupujący napisał że brak modemu bo wypadł, do razu napisałem odeślij zwrócę wpłatę i jak chce to niech kupi jeszcze raz. ( Wolny wybór ). W tym czasie wysłał mi zdjęcia pudełka, z którego widać by nic nie wypadło. Nie widać było oznak kradzieży przez inpost. Odesłał, kupił jeszcze raz. Cały czas przemilczałem sprawę.
W podziękowaniu wystawił mi negatywa. To niestety nie wytrzymałem i stwierdziłem, że to on przywłaszczył sobie ten modem. To wystawił mi drugiego.
Teraz allegro ze względu na jakość sprzedaży straszy mnie zawieszeniem konta.
Nie dostałem zwrotu prowizji, bo mam jakość poniżej neutralnego, a kupujący wybrał niezgodność z opisem.
Gdzie tu sprawiedliwość ? [edycja] plus dwa negatywy to jeszcze allegro oskubało na prowizję .
Przykro mi ale nie będę [edycja] kupującemu który mnie [edycja] i wystawia negatywy.
Co teraz ?
Czuję się oszukany przez allegro i przez kupującego !!!
Uważam, że nie ma tu wogóle sprawiedliwości ze allegro strony i mam małych sprzedawców w d...
@mrpartner Wiele wątków tu było opisywanych, niektórzy robią filmy przy pakowaniu, ty odpowiadasz za towar do momentu doręczenia i musisz "wyhamować" i przyjąć na klatę takich kupujących albo zrezygnować.
@mrpartner, widzę, że prowadzisz z nami korespondencję mejlową. Zostałeś poproszony o przeanalizowanie danych w jakości swojej sprzedaży oraz wdrożenie zmian, które poprawią Twoją ocenę. Problemem są negatywne komentarze z ostatnich dni oraz czas odpowiedzi na pytania klientów. Tu znajdziesz więcej informacji dotyczących tego, jak działa panel Jakość mojej sprzedaży.
Rozumiem, że opisana przez Ciebie sytuacja może skutkować negatywnymi emocjami. Natomiast zwrot prowizji, a raczej zwrot rabatu transakcyjnego, nie jest obowiązkiem Allegro, więc nie ma mowy o odebraniu Ci czegoś. W tym artykule opisaliśmy sytuacje, w których nie otrzymasz rabatu transakcyjnego.
Wytłumacz mi Maju proszę.
Sprzedałem coś, pobraliście prowizję. Ja że jestem w smarcie mam to szczęście, że płacę 0,99 zł za paczkę. Odesłałem pieniądzę poprzez allegro. Czyli moje koszty to 0,99 zł na minus, to rozumiem, ale jeszcze prowizję nawet nie chcecie oddać ? to jest jakaś kara z waszej strony ? z czego mam to opłacić ? Macie za darmo 0,99 zł plus prowizjie a ja nie mam nic tylko wam zapłacić ?
Czy to jest sprawiedliwe , ze mam [edycja] bo jak nie to nie oddamy prowizji ?
@mrpartner, przypadki, w których nie zwracamy rabatu transakcyjnego (prowizji), są opisane - znajdziesz je w moim poprzednim poście. Proszę Cię również o zachowanie kultury wypowiedzi.