Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Naliczone opłaty za zmianę gabarytu ... większość z sprzedawców w styczniu zauważyła , że naliczono opłaty za zmianę gabarytu , jest to dla mnie niesprawiedliwe ponieważ zrozumiałabym gdybym ja sama sobie pozmieniała gabaryt z deklarowanego na inny ale inpost odebrał paczki i kurierzy wrzucali do innych gabarytów w paczkomacie ale mi policzyli opłatę nie informując uprzednio o tym na bieżąco tylko w styczniu. tak naprawdę co mnie interesuje że w paczkomacie nie było miejsca ?? jak rozwiązywaliście ten nieprzyjemny temat? z góry dziękuje za merytoryczne odpowiedzi.
@KidsManiaMJA Pobierz upoważnienie i złóż reklamację w InPost. https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/prawa-i-obowiazki-sprzedajacego/reklamacja-w-przypadku-pr...
Dopłata za weryfikację paczki przy zmianie gabarytu jest naliczana w przypadku stwierdzenia niezgodności deklaracji gabarytu z rzeczywistym wymiarem. Opłata może zostać naliczona na każdym etapie procesowania paczki.
Nadawca ma prawo do złożenia reklamacji, jeśli uważa, że dopłaty zostały naliczone niesłusznie. Ich zasadność zostanie zweryfikowana na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego.
Reklamację można złożyć przez formularz reklamacyjny: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź z wynikiem zostanie wysłana drogą elektroniczną na adres email podany w formularzu reklamacyjnym.
czy to prawda "Dotychczas InPost naliczał opłatę za weryfikację gabarytów przesyłki, jeśli nadający przekazał do wysyłki paczkę o wymiarach innych niż deklarował. Firma po realizacji usługi naliczała wtedy od niego dodatkowo 3,68 zł. W efekcie postępowania UOKiK operator od początku 2022 roku nie będzie już pobierał tej opłaty.21 gru 2021"
cytat z grudnia 2021 "Dotychczas InPost naliczał opłatę za weryfikację gabarytów przesyłki, jeśli nadający przekazał do wysyłki paczkę o wymiarach innych niż deklarował. Firma po realizacji usługi naliczała wtedy od niego dodatkowo 3,68 zł. W efekcie postępowania UOKiK operator od początku 2022 roku nie będzie już pobierał tej opłaty.21 gru 2021"
@katarina_k
W ramach uzgodnień z UOKIK podjęliśmy decyzję o rezygnacji z dopłat za weryfikację gabarytów przesyłki od Nadawców indywidualnych. W praktyce dotyczy to nadań pre-paid z Managera Paczek, z kont oznaczonych jako konsumenckie. Już obecnie, opłaty nie są pobierane dla paczek nadawanych z Szybkich Nadań i aplikacji InPost Mobile. Zmiany będą wprowadzane w Q1 2022.
inpost jak zwykle próbuje cwaniakować
@InPost co to za bzdury, przedsiębiorca też w szczególnych przypadkach jest traktowany jako konsument - mimo że ma np: umowe z inpostem
@KidsManiaMJA odwołuj się, jak nie masz w pkd wysyłek towarów lub sprzedaży internetowej to jesteś konsumentem
pisz do uokik że inpost łamie swoje uzgodnienia z uokik
jak wysyłasz przez allegro to reklamuj te opłaty w allegro - niech serwis udowodni zasadność ich pobrania
mam każdą pozycje reklamować osobno ? naliczyli mi tego około 800 zł , może uda sie grupowo zareklamować . i jaka wpisać podstawę reklamacji?
Jeśli Nadawca nadaje przesyłkę w ramach wykonywania obowiązującej go umowy i prowadzoną działalnością, jest traktowany jako Przedsiębiorca.
Klient oświadcza, że zawiera umowę jako Przedsiębiorca i gwarantuje wykonywanie jej wyłącznie w bezpośrednim związku ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową.
@InPost żadna umowa nie może ograniczać zapisów wynikających z ustawy konsumenckiej
jeżeli klient jest konsumentem to takie oświadczenie jest abuzywne
Piszę jako sprzedający. Ponawiam pytanie do eksperta InPost :Czy można odrzucić reklamację na bezpodstawne pobranie opłaty za zmianę gabarytu, tylko dlatego, że wpisałam w inny temat? Nie było dokładnie tego tematu na stronie do reklamację więc wpisałam pierwszy lepszy temat" zagubiona przesyłka". Pobrano mi opłatę za zmianę gabarytu z C na C, więc złożyłam reklamację, że taki gabaryt wpisałam tworząc etykietę, załącznik z tą etykieta wysłałam. Dostałam odpowiedź, że przesyłka doszła wiec odrzucają reklamację. Ktoś przeczytał tylko temat a nie przeczytał treści reklamacji. Mogę odwołać się od tego, czy muszę składać od nowa reklamację?
@okszka
W zaistniałej sytuacji sugerujemy przesłanie odwołania od wyniku reklamacji.
Klient ma prawo odwołać się od wyniku reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu jej rozpatrzenia. Dział reklamacji ma 30 dni kalendarzowych na rozpatrzenie odwołania. Klient ma możliwość odwołać się na 2 sposoby:
- pisemnie, na adres siedziby Sekcja Odwołań: ul. Wielicka 28A, 30-552 Kraków,
- elektronicznie, odpowiadając na wiadomość mailową z wynikiem reklamacji, do osoby, która ją rozpatrywała.
Czy można odrzucić reklamację na bezpodstawne pobranie opłaty za zmianę gabarytu, tylko dlatego, że wpisałam w inny temat? Nie było dokładnie tego tematu na stronie do reklamację więc wpisałam pierwszy lepszy temat" zagubiona przesyłka". Pobrano mi opłatę za zmianę gabarytu z C na C, więc złożyłam reklamację, że taki gabaryt wpisałam tworząc etykietę, załącznik z tą etykieta wysłałam i dostałam odpowiedź, że przesyłka doszła wiec odrzucają reklamację. Ktoś przeczytał tylko temat a nie przeczytał treści reklamacji. Mogę odwołać się od tego, czy muszę składać od nowa reklamację?