Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam taką sytuację - klient zgłosił zwrot (w terminie 14dni) 13 października, do dziś nie otrzymałam fizycznie towaru, napisałam dziś (19 października) smsa do klienta i zero odzewu. Co dalej robić w takiej sytuacji? Dodam tylko że wcześniejsze zwroty (bo się dwa zdarzyły), towar dostawałam następnego dnia od zwrotu - wszystkie trzy zwrot in postem .
Klient ma 14 dni na wysłanie zwracanego towaru, licząc od dnia zgłoszenia zwrotu. Data otrzymania przez Ciebie zwracanej paczki nie ma znaczenia.
@Pegazus77 Po wygenerowaniu kodu zwrotu, klient ma 14 dni na odesląnie.
Klient ma 14 dni na to,żeby poinformować cię o zwrocie oraz kolejne 14 dni od daty poinformowania na odesłanie towaru.
@Pegazus77 może się rozmyślił i nie zwraca, czekaj jak dostaniesz to rozliczysz jak nie to zlewka 🙂