anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

In Post nie widzi zamówienia z allegro ( Wośp), problem z wysyłką.

VreidWindir
#8 Zapaleniec#

Witam. Wystawiłem licytacje na WOŚP. Teraz po zakończeniu aukcji mam problem z nadaniem przesyłki. In Post nie znajduje przesyłki. Sprawdzałem w ustawieniach - konto mam połączone. Wrzucam screeny - być może ja robie coś nie tak, albo to jakiś błąd systemowy. Wie ktoś, co może być przyczyną😓  ?2023-02-05_16h39_43.png2023-02-05_16h17_31.png2023-02-05_16h19_07.png

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@VreidWindir w tej sytuacji poproszę Cię o usunięcie powiązania, następnie kolejno zamknij proszę wszystkie karty i usuń pliki cookies i powiąż konta Allegro i Managera przesyłek ponownie. 
Aby to zrobić wejdź proszę tutaj, utwórz konto, następnie (upewnij się, że jesteś zalogowany na koncie Allegro, które chcesz połączyć oraz sprawdź proszę czy nie masz włączonej blokady wyskakujących okienek (pop-up)).
W Managerze przesyłek wybierz Allegro >  Import Allegro InPost. Na ekranie pojawi się przycisk "zarządzanie kontami", kliknij "dodaj nowe" określ dowolną nazwę dla konta i potwierdź klikając "powiąż". InPost przekieruje Cię na Allegro, gdzie dokończysz proces.
Na kolejnym ekranie wpisz kod autoryzacyjny (zostanie podany automatycznie) i wybierz "dalej", możliwe, że konieczne będzie ponowne zalogowanie do konta Allegro. Pojawi się komunikat "Udało się!", a gdy zamkniesz okno z kontem Allegro, powrócisz do Managera przesyłek. Kliknij tam proszę "gotowe". Powiązanie może potrwać kilka minut. 
Tutaj znajdziesz szczegółową instrukcję nadawania przesyłek

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów