anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

In Post - niekompetentni pracownicy i kolejna zaginiona przesyłka

sale24_PL
#8 Zapaleniec#

Witam

Od pewnego czasu In Post gubi co raz to więcej przesyłek, ale ostatnio to co wyprawiaja to się nie mieści w głowie. Nadałem do klienta dwie przesyłki (dwa osobne zakupy, w różnych odstępach czasowych)

 
Pierwsza 672004677041506124300797 wygenerowana 11.08 dostarczona 12.08  (klient dokonał zwrotu tej przesyłki - darmowy zwrot allegro)  
 
Druga  672004477041506121495913  wygenerowana 13.08 ( wygenerowałem ją dzień później niż pierwsza została dostarczona)  Kurier odebrał przesyłkę i zaginęła w magazynie.
 
Każdy może sprawdzić po numerze przesyłki co się z nią stało, ale pracownik In Post twierdzi, że pierwsza przesyłka to druga przesyłka a numer to oni zmienili. Co za bzdura, przecież sam do każdego zamówienia wygenerowałem etykietę nadawczą z numerem przesyłki. Pierwsza przesyłka została dostarczona do klienta zanim druga została wygenerowana, więc jak mogli zmienić numer. Strasznie niekompetentne osoby pracują w In Post (przynajmniej ta osoba, która tak twierdzi) Co w tej sytuacji radzicie?
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

RED
#21 Demiurg#

pisać reklamacje

zgłaszać do allegro

oznacz moderatorów

hurt_sport_PL
#8 Zapaleniec#

Tak właśnie zrobiłem, odpowiedź Allegro to; przykro nam, blebleble.. odbijają piłeczkę do In Post, In Post złożyc reklamacje , odpowiedź do 30 dni (z doświadczenia wiem, ze kombinują jak tylko mogą) po czym przysyłaja wezwanie do usunięcia formalnych braków, każą nękac kupującego aby wypełnił formularz i tak w kółko...

oznacz moderatorów