anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Inny (stary) email w Managerze przesyłek InPost, jak to naprawić?

daviddd221
#8 Zapaleniec#

Witam,

zalogowałem się do menadżera paczek inpost, powiązałem konto i pokazuje mi mój stary adres email, nie ten aktualny. Zmieniałem email jakiś rok temu. Jak temu zaradzić?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Client:44052296
#21 Demiurg#

@daviddd221w ustawieniach możesz

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@daviddd221ale chyba bez kontaktu z InPost się nie obędzie bo jednak brak jest możliwości zmiany w ustawieniach do logowania

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@daviddd221 aby zmienić login (adres mailowy) skontaktuj się proszę z  pomoc@inpost.pl Zgłoszenie prześlij z adresu mailowego, który jest aktualnie przypisany do konta (tj. ze starego). W treści zgłoszenia podaj zarówno stary jak i aktualny (tj. na jaki ma zostać zmieniony) adres email. Jeśli masz także konto debetowe to również pod tym adresem uzyskasz odpowiedź gdzie dalej skierować zgłoszenie.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

MikeTone_45
#9 Pomysłodawca#

A jeśli już nie mam dostępu do starego konta imail to co mam zrobić?

Z powodu prób włamania i pewnych zawirowań ze zmianą hasła na koncie mailowym w konsekwencji zupełnie je utraciłem i nie widzę już możliwości jego odzyskania.
Założyłem nowe i podałem je w ustawieniach Allegro i tutaj wszysto działa.
Pozostał jednak problem z managerem paczek. Tam nie ma tak łatwego sposobu zmiany maila (co dla mnie jest dość dziwne).
Obecnie więc nie dostaję z managera paczek żadnych powiadomień (np. o nadaniu przesyłek), a pomimo zmiany maila w sekcji "Faktura" (tylko tutaj można podać nowy adres), za czerwiec faktury na nowy adres nie otrzymałem. Zapewne została wysłana na stary już nieaktualny.
Nowy podałem tam już ok. 25 czerwca, a faktury brak.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry @MikeTone_45,

proszę o kontakt w tej sprawie na adres pomoc@inpost.pl - nawet w przypadku braku dostępu do właściwego konta e-mail. Proszę tylko o informację w treści wiadomości, że dostęp do właściwej skrzynki e-mail został utracony, zweryfikujemy wtedy poprawność danych w inny sposób. 

oznacz moderatorów

MikeTone_45
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za szybką odpowiedź. 🙂

oznacz moderatorów