Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
zalogowałem się do menadżera paczek inpost, powiązałem konto i pokazuje mi mój stary adres email, nie ten aktualny. Zmieniałem email jakiś rok temu. Jak temu zaradzić?
@daviddd221w ustawieniach możesz
@daviddd221ale chyba bez kontaktu z InPost się nie obędzie bo jednak brak jest możliwości zmiany w ustawieniach do logowania
@daviddd221 aby zmienić login (adres mailowy) skontaktuj się proszę z pomoc@inpost.pl Zgłoszenie prześlij z adresu mailowego, który jest aktualnie przypisany do konta (tj. ze starego). W treści zgłoszenia podaj zarówno stary jak i aktualny (tj. na jaki ma zostać zmieniony) adres email. Jeśli masz także konto debetowe to również pod tym adresem uzyskasz odpowiedź gdzie dalej skierować zgłoszenie.
A jeśli już nie mam dostępu do starego konta imail to co mam zrobić?
Z powodu prób włamania i pewnych zawirowań ze zmianą hasła na koncie mailowym w konsekwencji zupełnie je utraciłem i nie widzę już możliwości jego odzyskania.
Założyłem nowe i podałem je w ustawieniach Allegro i tutaj wszysto działa.
Pozostał jednak problem z managerem paczek. Tam nie ma tak łatwego sposobu zmiany maila (co dla mnie jest dość dziwne).
Obecnie więc nie dostaję z managera paczek żadnych powiadomień (np. o nadaniu przesyłek), a pomimo zmiany maila w sekcji "Faktura" (tylko tutaj można podać nowy adres), za czerwiec faktury na nowy adres nie otrzymałem. Zapewne została wysłana na stary już nieaktualny.
Nowy podałem tam już ok. 25 czerwca, a faktury brak.
Dzień dobry @MikeTone_45,
proszę o kontakt w tej sprawie na adres pomoc@inpost.pl - nawet w przypadku braku dostępu do właściwego konta e-mail. Proszę tylko o informację w treści wiadomości, że dostęp do właściwej skrzynki e-mail został utracony, zweryfikujemy wtedy poprawność danych w inny sposób.
Dziękuję za szybką odpowiedź. 🙂
Dlaczego tutaj trzeba szukać takich informacji? Przecież tutaj jest forum allegro, a nie inpostu. Nigdzie na waszej stronie, nawet po zalogowaniu się do menadżera paczek nie można znaleźć takiej informacji.
Teraz w sekcji "Faktura" w danych konta pojawia się informacja że "jeśli chcesz zmienić dane do faktury", skontaktuj się z opiekunem InPost". I znowu, jak się skontaktować nigdzie nie ma info. Wszystkie takie sprawy powinny być dostępne na waszej stronie. Bez szukania.
A nie możesz po prostu nowego konta założyć. Ja tam mam 2, jedno podpięte do pierwszego konta Allegro, którego od dawna do sprzedaży nie używam. I drugie podpięte do firmowego oraz innego prywatnego. Głowy przez 3 lata za to nie urwali to chyba jest ok...
Po zastanowieniu stwierdzam, ze najpierw bym tu spróbowała pod inny temat
Skontaktuj się z nami | InPost
Dzień dobry,
niezbędne informcję w sprawie Managera Paczek znajdują się pod adresem: https://manager.paczkomaty.pl/v1/api/assets/instrukcja-nadawania-przesylek-Allegro.pdf
Dodatkowo w przypadku kolejnych pytań zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta InPost, gdzie Konsultant postara się pomóc, w przypadku podpisanej umowy Opiekun Handlowy może odpowiedzieć na nurtujące pytania. Dodatkowo część odpowiedzi znajduje się również pod adresem: https://inpost.pl/kontakt