Inny (stary) email w Managerze przesyłek InPost, jak to naprawić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
zalogowałem się do menadżera paczek inpost, powiązałem konto i pokazuje mi mój stary adres email, nie ten aktualny. Zmieniałem email jakiś rok temu. Jak temu zaradzić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@daviddd221w ustawieniach możesz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@daviddd221ale chyba bez kontaktu z InPost się nie obędzie bo jednak brak jest możliwości zmiany w ustawieniach do logowania
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@daviddd221 aby zmienić login (adres mailowy) skontaktuj się proszę z pomoc@inpost.pl Zgłoszenie prześlij z adresu mailowego, który jest aktualnie przypisany do konta (tj. ze starego). W treści zgłoszenia podaj zarówno stary jak i aktualny (tj. na jaki ma zostać zmieniony) adres email. Jeśli masz także konto debetowe to również pod tym adresem uzyskasz odpowiedź gdzie dalej skierować zgłoszenie.
Moderatorka
Jak dostawa na czas - to Allegro!
Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A jeśli już nie mam dostępu do starego konta imail to co mam zrobić?
Z powodu prób włamania i pewnych zawirowań ze zmianą hasła na koncie mailowym w konsekwencji zupełnie je utraciłem i nie widzę już możliwości jego odzyskania.
Założyłem nowe i podałem je w ustawieniach Allegro i tutaj wszysto działa.
Pozostał jednak problem z managerem paczek. Tam nie ma tak łatwego sposobu zmiany maila (co dla mnie jest dość dziwne).
Obecnie więc nie dostaję z managera paczek żadnych powiadomień (np. o nadaniu przesyłek), a pomimo zmiany maila w sekcji "Faktura" (tylko tutaj można podać nowy adres), za czerwiec faktury na nowy adres nie otrzymałem. Zapewne została wysłana na stary już nieaktualny.
Nowy podałem tam już ok. 25 czerwca, a faktury brak.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry @MikeTone_45,
proszę o kontakt w tej sprawie na adres pomoc@inpost.pl - nawet w przypadku braku dostępu do właściwego konta e-mail. Proszę tylko o informację w treści wiadomości, że dostęp do właściwej skrzynki e-mail został utracony, zweryfikujemy wtedy poprawność danych w inny sposób.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za szybką odpowiedź. 🙂