anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Inny (stary) email w Managerze przesyłek InPost, jak to naprawić?

daviddd221
#8 Zapaleniec#

Witam,

zalogowałem się do menadżera paczek inpost, powiązałem konto i pokazuje mi mój stary adres email, nie ten aktualny. Zmieniałem email jakiś rok temu. Jak temu zaradzić?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Client:44052296
#21 Demiurg#

@daviddd221w ustawieniach możesz

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@daviddd221ale chyba bez kontaktu z InPost się nie obędzie bo jednak brak jest możliwości zmiany w ustawieniach do logowania

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@daviddd221 aby zmienić login (adres mailowy) skontaktuj się proszę z  pomoc@inpost.pl Zgłoszenie prześlij z adresu mailowego, który jest aktualnie przypisany do konta (tj. ze starego). W treści zgłoszenia podaj zarówno stary jak i aktualny (tj. na jaki ma zostać zmieniony) adres email. Jeśli masz także konto debetowe to również pod tym adresem uzyskasz odpowiedź gdzie dalej skierować zgłoszenie.  

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów