Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Wystawiłam przedmiot na dwóch portalach m.in na Allegro Lokalnie. Na innym portalu oferent kupił wszystkie przedmioty. W tym samym czasie na AL osoba również dokonała płatności kupując kilka sztuk. Jak anulować transakcję i dokonać zwrotu płatności? czy muszę zrobić to na indywidualny rachunek oferenta czy poprzez stronę AL?
Na Allegro Lokalnie wpłatę zwrócisz tylko zwykłym przelewem na konto kupującego, nie ma innego sposobu.
@marta898 Kontakt z kupującym, wyjaśnienie(może nie być przyjemne) i zwrot na podany nr konta przez kupującego.
@marta898 Nie ma opcji jednostronnego anulowania transakcji. Możesz to zrobić tylko w porozumieniu z kupującym. Pieniądze możesz oddać tylko na konto wskazane przez kupującego, na Lokalnie inaczej nie oddasz.
Jeżeli chcesz odzyskać pobraną prowizję od sprzedaży, napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Dołącz potwierdzenie zwrotu wpłaty i najlepiej pisemną rezygnację kupującego z przedmiotu.