anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak anulować zakup po licytacji na wniosek kupującego?

siwyak
#7 Wielbiciel#

Witam, dzisiaj sprzedałem na aukcji pewną rzecz, ale niestety okazało się, że osoba licytująca trochę przeszarżowała. Wysłała do mnie wiadomość z prośbą o anulowanie zakupu jeszcze przed jego opłaceniem. Zgodziłem się, choć jak wiem, nie musiałem tego robić. Problem w tym, że nie wiem, gdzie jest w ogóle taka opcja, bym mógł to anulować. Sprzedałem jako osoba prywatna, muszę dodać. Przy sprzedanym przedmiocie mogę wybrać z listy "anulowano", ale nic to nie daje. Kupujący też mnie informował, że żadnej prośby o anulowanie nie widzi, a ta moja zmiana też na nic nie wpływa. Chciałbym to jak najszybciej ogarnąć, bym mógł po prostu wrzucić ofertę jeszcze raz.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@siwyak Na zwykłym Allegro odczekaj 7 dni, wystąp o zwrot prowizji i wystaw przedmiot ponownie. Jeśli wiesz na pewno, że kupujący nie zapłaci, możesz wystawić już teraz. Niczego nie trzeba anulować. Kupujący poinformowała o rezygnacji, czyli anulował.

Na Allegro Lokalnie po pięciu dniach bez wpłaty aukcja odnowi się automatycznie, a prowizja nie będzie naliczona. Jeśli wiesz, że kupujący nie zapłaci, możesz ponownie wystawić ofertę już teraz, a tą pierwszą po odnowieniu natychmiast zamknąć lub zablokować odnowienie. Tuż przed odnowieniem otrzymasz maila od Allegro, w którym wznowienie można zablokować.

oznacz moderatorów