Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dzisiaj sprzedałem na aukcji pewną rzecz, ale niestety okazało się, że osoba licytująca trochę przeszarżowała. Wysłała do mnie wiadomość z prośbą o anulowanie zakupu jeszcze przed jego opłaceniem. Zgodziłem się, choć jak wiem, nie musiałem tego robić. Problem w tym, że nie wiem, gdzie jest w ogóle taka opcja, bym mógł to anulować. Sprzedałem jako osoba prywatna, muszę dodać. Przy sprzedanym przedmiocie mogę wybrać z listy "anulowano", ale nic to nie daje. Kupujący też mnie informował, że żadnej prośby o anulowanie nie widzi, a ta moja zmiana też na nic nie wpływa. Chciałbym to jak najszybciej ogarnąć, bym mógł po prostu wrzucić ofertę jeszcze raz.
@siwyak Na zwykłym Allegro odczekaj 7 dni, wystąp o zwrot prowizji i wystaw przedmiot ponownie. Jeśli wiesz na pewno, że kupujący nie zapłaci, możesz wystawić już teraz. Niczego nie trzeba anulować. Kupujący poinformowała o rezygnacji, czyli anulował.
Na Allegro Lokalnie po pięciu dniach bez wpłaty aukcja odnowi się automatycznie, a prowizja nie będzie naliczona. Jeśli wiesz, że kupujący nie zapłaci, możesz ponownie wystawić ofertę już teraz, a tą pierwszą po odnowieniu natychmiast zamknąć lub zablokować odnowienie. Tuż przed odnowieniem otrzymasz maila od Allegro, w którym wznowienie można zablokować.